انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
سرمربی یونانی گل‌گهر از کیفیت زمین‌های چمن در لیگ ایران ابراز تعجب می‌کند.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
بن آنتونی فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از هزینه بالایی که این باشگاه برای خرید آندره اونانا انجام داده ابراز تعجب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
نشریه آاس در گزارشی به ستایش از زلاتکو دالیچ پرداخته و ابراز تعجب کرده که چرا او از هیچ باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد نداشته است.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، از این که پپ گواردیولا در دیدار برابر رئال مادرید از جولین آلوارز استفاده نکرده است ابراز تعجب کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از اینکه داور در صحنه گل سیتی از VAR کمک نگرفت ابراز تعجب کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی در تازه‌ترین گزارش این نهاد از روند یکنواخت تولیدات نفت خام روسیه ابراز تعجب کرد!
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، از تصمیم پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای تعویض ارلینگ هالند در جریان بازی با لایپزیش ابراز تعجب کرد.
مدیرعامل سابق استقلال ضمن تعجب از اظهارات اعضای هیات مدیره باشگاه نسبت به شایعات موجود ابراز بی‌اطلاعی کرد.
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، از تصمیم توماس مولر برای ادامه حضور در این تیم ابراز تعجب کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پنالتی کانادا را زده ابراز تعجب کرده‌اند.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
مدیرکل آژانس انرژی اتمی با اشاره به آگاهی رئیس جمهور روسیه از جزئیات و وقایع جاری نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، از این موضوع ابراز تعجب کرد.
وزارت امور خارجه یمن از ادعای آمریکا مبنی بر اهتمام به برقراری صلح در یمن در حالی که مردم این کشور هر روز با سلاح های آمریکایی کشتار می شوند، ابراز تعجب کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ