مهاجم برزیلی پرسپولیس می‌گوید برای رسیدن پرسپولیس به موفقیت تمام تلاش خود را خواهد کرد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
اژه‌ای اظهار کرد: به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد صادر کرده‌ایم که اولاً با کمک نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی به طور کامل امنیت مردم و زائران اماکن مقدس را فراهم آورند و ثانیاً همه تلاش خود را به کارگیرند تا علاوه بر مباشر این اقدام جنایتکارانه که دستگیر شده، تمامی عناصر و عوامل دخیل در این حادثه تروریستی اعم از معاونان و مسببان و کسانی که به تروریست جانی مخفیگاه و سلاح و آموزش دادند را شناسایی و دستگیر کنند.
وینگر جدید گل‌گهر می‌گوید حضور بانوان در دیدار با فولاد برای آن‌ها دلگرمی بوده‌است .
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
مدافع جدید استقلال می گوید که تمام تلاشش را به کار می گیرد تا سال خوبی داشته و دل هواداران را شاد کند.
رئیس جمهور در نشست مشترک با همتای اوگاندایی خود گفت: در جمهوری اسلامی ایران معتقدیم ما پرچمدار دفاع از حقوق بشر هستیم و مدعی هستیم آنها حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را می کنم که نماینده شایسته ای برای کشورم در مسابقات پیش رو باشم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
تا فردا بعدازظهر که فرصت داریم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر هم نشد صادقانه به هوادار می‌گویم.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند که با ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای مهار تورم به دولت کمک کند.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
رئیسی با اشاره به کلیات بودجه ۱۴۰۲ گفت: تمام تلاش دولت این بوده است که بودجه ۱۴۰۱ را با رشد اقتصادی دنبال کند.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
دیه‌گو کاستا پس از پیروزی پرتغال برابر اروگوئه از عملکرد خود ابراز رضایت کرد.
فرمانده کل ارتش در مورد توقیف شناور‌های آمریکایی گفت: توقیف آن‌ها به درد ما نمی‌خورد و ما فقط برای حفظ امنیت شناور‌هایی که از آن منطقه عبور می‌کنند، کار بین المللی و حقوق بشری را انجام می‌دهیم و توقیف آن‌ها سودی برای ما ندارد و ما تمام تلاش مان را برای کمک به امنیت انجام می‌دهیم.
دارنده نخستین مدال نقره بانوان در مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمام تلاشم را کردم به ایران سفر کنم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ