سخنگوی دولت از انتصاب سیدمحمد آقامیری به عنوان استاندار قم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، استاندار جدید قم را تعیین کرد.
آقامیری تصریح کرد: در جهت کاهش مخاطرات زلزله بالای ۷ ریشتر در تهران، می‌بایست مطالعات و تحقیقات جامعی در ارتباط با شناخت اثرات زلزله در سطوح آکادمیک و مدیریت شهری و تشخیص مناطق با خطرپذیری بالا انجام شود که برنامه ریزی کاهش خسارات ناشی از زلزله در مناطق با خطر پذیری بالا می‌تواند با کاهش آسیب پذیری شهرها، خسارات و مخاطرات ناشی از وقوع زلزله را کاهش بخشد.
آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار معروف صداوسیما ازدواج کرد. این موضوع را برادر این خبرنگار با انتشار یک استوری اطلاع‌رسانی کرد.
محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد ۱۰۰ دستگاه متروباس بسته شده و این دستگاه حمل و نقل عمومی وارداتی است البته ما این متروباس‌ها را به شرط انتقال فناوری به داخل کشور خریداری کردیم.
آقامیری با بیان اینکه وضعیت تهران در حوزه فرونشست خوب نیست و اگر بخواهیم با همین روند ادامه دهیم، فرونشست زمین در تهران هر روز بیشتر می‌شود، گفت: اگر کاری نکنیم فرونشست آنقدر ادامه می‌یابد که زیرساخت‌های شهری را درگیر می‌کند.
رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
رئیس جمهوری در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد و کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» وزیر جهاد کشاورزی شد.
محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
حسن آقامیری را خلع لباس کردند تا این‌ها بشوند مبلغ دین برای نسل جدید.
رئیس جمهور در حکمی دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.
با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی مشخص شد.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
سیدمحمد آقامیری هم با اشاره به قانون بازگشت در زلزله گفت: ۳۰ سال از دوره بازگشت زلزله با بزرگای هفت‌ریشتری گذشته است؛ یعنی ۳۰ سال پیش باید چنین زلزله‌ای می‌آمد و الان ما در وقت اضافه هستیم که زلزله به ما داده است و هر چقدر کانون زلزله به مرکز تهران نزدیک‌تر باشد، خسارت بیشتر می‌شود.
سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به جایگزینی ون برای سرویس مدارس اظهار کرد: در سطح شهر تهران آنقدر ون نداریم که بتوانیم آن‌ها را جایگزین تاکسی و... جهت سرویس مدارس کنیم، همان تعدادی هم که وجود دارد برای مکان‌هایی است که جمعیت و قابلیت رفت و آمد در آنجا کمتر است.
آقامیری در مورد زمان ایمن سازی گود با تاکید بر اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان سال این مهم انجام شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از ایمن سازی گود باید در این محل متناسب با فضای پیرامونی برج میلاد، مجموعه فرهنگی ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ