محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
روزنامه گاتزتا خبر داد که روملو لوکاکو پیشنهاد 50 میلیون یورویی الهلال را رد کرده است.
ممکن است که دوران حضور عمر السومه در العربی به پایان برسد و این بازیکن راهی الغرافه شود.
برای این که لیونل مسی راضی به حضور در لیگ MLS شود، حقوق بی‌سابقه‌ای به فوق‌ستاره آرژانتینی تعلق خواهد گرفت.
با پیشنهاد سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و موافقت فدراسیون، نوشاد عالمیان به عنوان بازیکن انتصابی در ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی قرار خواهد گرفت.
با پیشنهاد فدراسیون کشتی و آمادگی این تیم هشتمین دوره مسابقات کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور ونزوئلا پیشنهاد ایجاد یک بلوک بین‌المللی با حضور کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند را مطرح کرد.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
استقلال در حالی در دور رفت لیگ برتر میزبان پرسپولیس است که قرار شد این مسابقه در غیاب تماشاگران دو تیم برگزار شود.
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع گزارش داد که سوریه پس از بیش از یک دهه قطعی روابط با ترکیه، در برابر تلاش‌های میانجی‌گری روسیه برای برگزاری نشستی میان سران دو کشور مقاومت می‌کند.
اجلاس و نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ایران برگزار خواهد شد.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
باشگاه پرسپولیس از تیم پلیس عمان پیشنهاد حضور در یک تورنمنت را داشت که آن را رد کرد
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
«احمد مسعود» از جزئیات دیدار خود با وزیر خارجه طالبان در ایران خبر داد و گفت که در جریان این دیدار متقی به وی پیشنهاد دریافت سمتی در دولت طالبان را داده است و او این پیشنهاد را رد کرده است.
رییس کمیته داوران اعلام کرد قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال مردان یک شرط نیست.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
در حال بررسی شرایط هستیم. با مبادی مختلف صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم مجوزهای شورای تامین را بگیریم
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
حضور نیم ساعته سردار آزمون در دیدار مقابل دورتموند می‌توانست منجر به کسب اولین امتیاز فصل برای لورکوزن بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ