مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: هرچه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم از اعتراض و اغتشاش کاسته می‌شود و تقابل سیاسی افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
پرونده سعید حسین‌پور و باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب خاتمه یافت.
این روز‌ها که به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، رفتار‌های جریان‌های مختلف و درونی پایداری را با یکدیگر راحت‌تر می‌توانیم تشخیص دهیم. برای درک شرایط مرز با گروه‌های همسو نیز رفتار جریان پایداری با قالیباف در مجلس و حدادعادل در بیرون از مجلس گویاست. راست رادیکال قائل به «ناب‌گرایی» یا «خالص‌سازی» هرچه بیشتر جریان راست است. در این رابطه هم راست نو و راست میانه به‌شدت تحت تأثیر جریان پایداری هستند.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: تداوم درگیری در برخی مناطق سودان می تواند باعث گسترش دامنه درگیری در سراسر سودان شود و باید هرچه سریعتر جلوی این درگیری ها را گرفت.
دروازه‌بان گل‌گهر با وجود دو بار مهار پنالتی مقابل هوادار در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند.
هروه رنار، سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه کاپیتان تیمش را انتخاب کرد.
محققان در مقاله خود نوشتند: اگرچه الگوی خمیازه ثابت است، اما مدت زمان آن با اندازه مغز و تعداد نورون‌ها تکامل یافته است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این عملکرد در طیف متنوعی از حیوانات حفظ شده است به طوری که منشا تکاملی آن را می‌توان حداقل به جد مشترک پرندگان و پستانداران و حتی بیشتر از آن ردیابی کرد.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید اقدام کنند.
هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
ژنرال حفتر در لیبی خواستار برگزاری هرچه زودتر انتخابات در این کشور جنگ زده شد.
دردسرهای هروه رنار برای انتخاب ترکیب مورد نظر خودش در مسابقه روز پایانی گروه سوم مقابل مکزیک همچنان ادامه دارد.
این گزارش حاکی است، نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هرچه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.
شهردار تهران گفت: هدایت ظرفیت‌های شهرداری برای انجام فعالیت‌های فناورانه، اساس سازمان فناوری های نوین است‌.
وزیر کشور اعلام کرد: در مرحله فعلی کار‌های مرتبط با لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور انجام می‌شود و سپس به دولت ارائه خواهد شد لذا طبیعی است که برای تصویب لایحه در دولت و ارسال به مجلس زمان لازم است. ما در تلاشیم هرچه زودتر کار را در وزارت کشور به اتمام برسانیم و لایحه را به دولت بفرستیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدعی است که تمام تلاش‌ خود را برای نقل و انتقالات قدرتمند و موفق صورت داده‌اند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدعی است که تمام تلاش‌شان را برای نقل و انتقالات قدرتمند و موفق صورت داده‌اند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ