رهبر کودتاگران نیجر تاکید کرد که «نه ارتش و نه مردم نیجر خواهان جنگ نیستند، اما ما با هر جنگی که علیه ما انجام شود مقابله خواهیم کرد»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
نماینده ویژه فرمانده ارتش سودان اعلام کرد که یک روند سیاسی برای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت باید در این کشور اجرایی شود.
این‌ها نشان می‌دهند که چین سعی دارد تبدیل به یک قدرت چندضلعی در دنیا شود و دیگر قصد ندارد خود را به حوزه‌های تجاری و اقتصادی محدود کند؛ بنابراین به نظر من چین در حال خروج از پوسته قدیمی و سنتی خودش است و حتی ارتباطش با روسیه را هم می‌توان در همین چارچوب تحلیل کرد
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
ایالات متحده امریکا به علت مالکیت بر برخی فناوری های پیشرو در جهان از قدرت انحصاری برخوردار است و اقدامات سرکوب گرانه و خصمانه ای را انجام می‌دهد تا انحصار خود را حفظ کند.
نسخه اکسلنت دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو و ۴ سیلندر است که ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این نسخه ۹ سرعته CVT است.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره وضعیت کره شمالی در ضمن رهبری کیم جونگ اون در این کشور نوشت: «زمانی که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بیش از یک دهه پیش به قدرت رسید، دو وعده که خانواده‌اش از زمان تأسیس این کشور در سال ۱۹۴۸ داده‌اند، تکرار کرد؛ تقویت ارتش و بهبود اقتصاد.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: به دنبال صادرات محصولاتی هستیم که مارا قدرتمند کند، محصولاتی که کشورهای دیگر قدرت صادرات آنها را نداشته باشد.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: به دنبال صادرات محصولاتی هستیم که به مارا قدرتمند کند، محصولاتی که کشورهای دیگر قدرت صادرات آنها را نداشته باشد.
رئیس اندیشکده مرآت گفت: در دنیا گفتمان ارتباطات با رویکرد حکمرانی اجتماعی باب شده است که جریانات اجتماعی دنیا را دنبال می‌کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی و کمیسیون ویژه جهش تولید باید با قدرت بیشتری اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را دنبال کنند.
امپراتوری‌ها می‌توانند به طور ناگهانی به پایان برسند و زمانی که این اتفاق رخ دهد هرج و مرج و بی‌ثباتی را به دنبال خواهد داشت برای جلوگیری از این سرنوشت احتمالا برای روسیه خیلی دیر شده است. چین ممکن است این کار را انجام دهد، اما برایش دشوار خواهد بود.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصول گرا فعالیت‌های روحانی و حامیانش را گفتن « حرف‌های تکراری» دانست و گفت: بوی تلاش برای بازگشت به قدرت و جلب نظر مردم استشمام می‌شود.
اتحادیه اروپا سعی دارد با اجرای پروژه های مختلف از رقابت میان قدرت های بزرگ در منطقه اقیانوس آرام جا نماند.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
الکاظمی تصریح کرد، شهروندان عراقی باید بدانند که با هر روز تأخیر در عدم حل بن بست سیاسی، دولت هم با محدودیت روبرو خواهد شد. لذا هر کس که گمان می‌کند دولت به دنبال تنشزایی است، اشتباه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ