رئیس پلیس فتا با بیان اینکه اکثر لینک‌های آلوده در پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برای مخاطبان ارسال می‌شود، گفت: مخاطبان در ایام آخر هفته به‌روی لینکی که نمی‌شناسند، اصلاً کلیک نکنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در پژوهشی دریافته‌اند که عینک‌های فیلترکننده نور آبی کمک خاصی به محافظت از چشم یا بهبود کیفیت خواب نمی‌کنند.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
یک لنز رنگی هم در واقع یک لنز طبی است که فقط رنگ شده و تصور آرایشی بودن آن اشتباه است لذا به شهروندان توصیه می‌شود که برای تهیه لنز حتماً با اپتومتریست و چشم پزشک مشورت کنند.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.
مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با اهدای کاپ رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم، دراگون‌بوت، روئینگ و کانوپولو در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد.
طبق مطالعه جدید متخصصان آمریکایی ترکیبات لنز‌های چشمی می‌تواند سلامتی شما را با سرطان، بیماری‌های کبد، اختلالات خودایمنی و باروری به خطر بیندازد.
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
فدراسیون والیبال ورودیه لیگ‌های مردان سال ۱۴۰۲ و مهلت واریزی این مبالغ را به باشگاه‌های فعال اعلام کرد.
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، می‌گوید ابتدای حضورش در لیگ ایران برایش سخت گذشته، اما حالا از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ها لذت می‌برد.
با اعلام سازمان لیگ تکواندو، مهلت ثبت نام برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ‌های کشوری این رشته در کلیه رده‌های سنی تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.
صدرنشین‌های لیگ‌های معتبر اروپایی این هفته هم نمایش خوبی را ارائه کردند تا یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.
این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی، مجرمان سایبری با ارسال پیام‌های حاوی لینک‌های آلوده و جعلی از طریق پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی کلاهبرداری می کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصد فضای مجازی و شکواییه‌های قضائی واصله به پلیس فتا، مجرمان سایبری از پیام رسان‌های بومی و غیربومی برای مقاصد کلاهبرداری استفاده می‌کنند.
سردار مجید با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مجرمان سایبری ۱۸تا۳۰ ساله هستند گفت: بر اساس آنالیز جرمی که انجام داده ایم دریافتیم اغلب لینک‌های آلوده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد ارسال می‌شود.
وحیدی گفت‌: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی‌خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت‌ها داشته باشیم و دشمن می‌خواهد ایران زیر سلطه آن‌ها باشد.
علاوه بر بازیکنان داخلی برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی هم به هتل المپیک محل برگزاری اردوی تیم ملی اضافه شده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی مردم باعث شد که مزدوران و اغتشاشگران به سوراخ‌ها و لانه‌های خود بخزند و خواب‌های شیرینی که برای ملت ما دیدند، به کابوسی برای آنان تبدیل شود.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
مراسم قرعه‌کشی لیگ‌های برتر ووشوی ایران در بخش زنان و مردان انجام شد.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد یکی از لیدر‌های فوتبال اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ