جلسه دادگاه نوبت عصر رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
داوطلبان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
رسول خطیبی امروز طی دو نوبت با مدیران پیکان برای قبول هدایت این تیم در لیگ بیست و سوم به مذاکره نشست.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
بابایی هم در استیضاح شهریور ماه و هم در این نوبت از مخالفان برکناری فاطمی امین از ساختمان خیابان سمیه بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، بند الحاقی ۴ از لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت تامین نظر شورای نگهبان حذف شد.
دقایقی قبل جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
نمایندگان مجلس با برگزاری جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ حضور پیدا کرد.
داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ می‌توانند با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت‌نام، نام‌خانوادگی، شماره سریال شناسنامه یا کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
دقایقی پیش، جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات علنی روز یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مجلس در نوبت دوم موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت عصر امروز هم موافقت کردند.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت عصر امروز هم موافقت کردند.
جلسه علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست علی نیکزاد آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست عبدالرضا مصری آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
نشست علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در درستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ