سرمربی تیم ملی والیبال بحرین می‌گوید ارومیه را به واسطه سعید معروف که یکی از بهترین‌های دنیاست، می‌شناسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ ملی والیبال چین‌تایپه توانست در یک کامبک عالی بحرین را شکست دهد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز دریاچه ارومیه در شمال غرب کشور به یک چالش تبدیل شده و در این موضوع یک سری عوامل طبیعی و عوامل تصنعی وجود دارد.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
علی سلاجقه در جریان سفر یک روزه به ارومیه در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه با اشاره به وضعیت دریاچه اظهار کرد: مسئله این دریاچه یک موضوع بین‌المللی است، ولی متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد.
ارومیه - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: مسئله این دریاچه یک‌ موضوع بین‌المللی است ولی متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد.
مردم والیبال دوست ارومیه به استقبال تیم ملی والیبال رفتند.
نصیری از قوه قضاییه در خواست کرد با جدیت با افرادی که چاه‌های غیر مجاز حفر می‌کنند برخورد کند و توضیح داد: آبفا در این مسئله تنهاست و اتفاقی که برای دریاچه ارومیه افتاد به نوعی دیگر برای تهران در حال وقوع است و باید حفر غیر مجاز چاه‌ها و خشکسالی تهران جدی گرفته شود.
بخش نگران‌کننده این گزارش، اما هشدار درباره فرارسیدن ابربحرانی است که پیش‌تر کارشناسان فراوانی در شیپور هشدار آن دمیده بودند؛ خشک‌شدن دریاچه‌ای که ده‌ها کیلومتر اطراف آن باید خالی از سکنه شود و نمک آن به چشم هر جنبنده‌ای در شمال غرب ایران خواهد رفت. گزارش می‌گوید «ویژگی طبیعی تمامی تالاب‌ها و دریاچه‌ها تغییرات درون‌سالی پیکره آبی آنهاست. دریاچه ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه‌ساله تراز این دریاچه بین روز‌های مختلف سال متغیر بوده است.»
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
رئیس فدارسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.
رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت این هیات در آستانه جام تختی، گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود مستقیم و طرح مجلس و همچنین همکاری و اراده محکم دولت سیزدهم احیای دریاچه ارومیه تحقق یافت.
آش دوغ (ایران آشی) از آش‌های بسیار خوشمزه و محلی ارومیه است این آش با دوغ محلی، آرد، نخود و سبزیجات معطر پخت می‌شود؛ که در فصل بهار نیز برای تهیه این آش از سبزیجات کوهی استفاده می‌شود که عطر و طعم بی نظیری به این آش می‌دهد.
محمد عمری با گلی دیدنی پرسپولیس را از تراکتور پیش انداخت.
سخنگوی دولت گفت: اقدامات جدیدی برای ‎احیای دریاچه ارومیه در دست انجام است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با هشدار نسبت به وضعیت معیشت مردم به رییس جمهور یادآور شد: انقلاب آمد که حق مظلوم را از ظالم و حق ملت را از مدیران ناکارآمد بستاند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان این‌که شاگردانش منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از شهرداری ارومیه بازی کردند، گفت: حریف دقایقی از بازی کار را برای لبینات سخت کرد.
شهرداری ارومیه در ادامه روند فوق العاده خود به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.
دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی، در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
نماینده ارومیه در مجلس مخالفت خود را با طرح "ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن" اعلام کرد.
«محمد درویش» فعال محیط زیست و عضو هیئت علمی دانشگاه می‌گوید: با وضعیت فعلی، اگر میزان بارندگی ماه‌های آینده کمتر از حد نرمال باشد، قطعا باید خودمان را آماده توفان‌های نمکی شدید کنیم و اگر بارندگی نرمال یا بیشتر از نرمال داشته باشیم، این خطر کمی عقب خواهد افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ