تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.
مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.
متین رضایی به مرحله یک چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم مسابقات جهانی تکواندو صعود کرد.
استقلال خوزستان اکنون تنها یک گام با صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است با برتری در جدال مقابل آرمان گهر به این رویا دست یابد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با پیروزی پرگل برابر امارات به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک کشور میهمان تیم شهرداری آستارا است.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت تا بهروز عطایی فاتح نخستین جدال مربیان باتجربه این رقابت‌ها باشد.
گل گهر سیرجان در آستانه صعود به لیگ برتر والیبال ایران قرار گرفته است
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به حضور ارزیابان یونسکو در رشت گفت: این شهر یک گام به دستیابی به عنوان شهر جهانی صنایع دستی نزدیک تر شده است.
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به فینال جام بین قاره‌ای مقابل میزبان قرار خواهد گرفت.
محمد عباس‌زاده یک نیمه فرصت دارد تا به صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران برسد.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.
باشگاه پرسپوليس در مذاکره با طرف برزیلی توافق نهایی در خصوص جذب آلف مانگا را صورت داد.
در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.
این هفته هم شاخص های بورس و فرابورس با افت مواجه شدند، اما موضوع با اهمیت این بود که شاخص هم وزن بورس بیش از سه برابر شاخص کل بورس افت کرد.
دختر گمشده در مزرعه پیدا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ