علاقه‌مندان به شرکت در این انتخابات می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 1401/4/14 لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/4/20 درخواست نامزدی خود را از طریق سامانه آنلاین ثبت کنند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرایش حزبی و گروهی در انتخابات مجلس دوازدهم چه شکل و شمایلی دارد و کدامین احزاب، جبهه‌ها، طیف‌ها و جناح‌ها تا به امروز در انتخابات اعلام حضور کرده و برای این آوردگاه مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ پس از رخداد‌های اعتراضی تابستان و پاییز ۱۴۰۱ و شکل‌گیری انتقادات و تجمعات فراوان، بسیاری از تحلیلگران و فعالان سیاسی تصور می‌کردند، اصلاحاتی در روند کلی تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نفع مطالبات مردم شکل بگیرد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
وزارت دادگستری از انتشار فراخوان ثبت‌نام سازمان‌های غیردولتی در انتخابات برای عضویت در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک خبر داد.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی در سال ۱۴۰۱ گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
اعضای مجمع هیات فوتبال استان فارس پس از کش و قوس های فراوان کلید هیات فوتبال استان فارس را برای چهار سال آینده به حسین قنبری سپردند.
تیم ملی بسکتبال ژاپن با فراخوان یک بازیکن آمریکایی به مصاف تیم ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی می‌رود.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) پس از فراز و فرودهای فراوان در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
ایسنا نوشت: قریب به اکثر کافه‌ها و مغازه‌های کارگر شمالی فعالیت داشتند اما از سوی میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی کمی از روشنایی و شور همیشگی‌اش کاسته شده بود.
فراخوان انتخاب پژوهشگران برتر محیط زیست در سال ۱۴۰۱ از سوی پژوهشکده محیط زیست وتوسعه پایدار منتشر شد.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
به احتمال فراوان در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره تیم امید نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره محسن سلیمانی مجددا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.
به احتمال فراوان داوود پرهیزگار به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
با توجه به اینکه از صنوف سینمایی خواسته نشده تا نامزدهای خود را برای انتخاب بازرس معرفی کنند، این احتمال وجود دارد که آبان ماه یک مجمع دیگر برای برگزاری انتخابات بازرس شکل بگیرد و با توجه به اینکه مجمع عمومی فردا برگزار می‌شود، خانه سینما باید فراخوان برگزاری مجمع فوق‌العاده را بدهد که موارد برگزاری مجمع فوق‌العاده از جمله از موارد خاص و فوق‌العاده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد دولت ها بیانگر این است که ما در اجرای عدالت واقعی اما و اگرهای فراوان داریم.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به کانال بالاتر صعود کرد.
انتشار فراخوان مشمولان اعزامی تیر ماه ۱۴۰۱
نقش‌آفرینی محسن کیایی در این فیلم به تازگی پایان یافته و حضور سایر بازیگران در مقابل دوربین همچنان ادامه دارد. میرکریمی که تعدادی از بازیگران فیلم جدیدش را در پی انتشار فراخوان انتخاب کرده است، با این اثر نیز مانند ساخته‌های قبلی خود چند چهره تازه به سینمای ایران معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ