عضو کمیسیون دفاعی پارلمان عراق اعلام کرد که یکی از اولویت‌های مبنایی دولت کنونی خروج کامل نیروهای آمریکایی از عراق است و السودانی به توافقاتی با مقامات آمریکایی در این زمینه دست یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را از اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
امیرعبداللهیان در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، سیاست خارجه متوازن و دیپلماسی اقتصادی را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شایعات اخیر درباره بازگشت نیمار به بارسا را تکذیب کرد و گفت تیمش اولویت‌های دیگری دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی حمل و نقل ریلی را یکی از اولویتهای دولت جدید دانست .
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: توجه به مسائل معیشتی مردم جزو اولویت‌های دولت است و در تأمین کالاهای اساسی سفره مردم باید مستقل باشیم.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.
احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر امورخارجه مصر گفت: ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مسلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان دولت آماده هستند تا پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های راهگشا را با جان و دل دریافت کنند،گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است.
مشهد ـ وزیر اطلاعات گفت: تأمین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: تجاری‌سازی صنایع‌دستی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این موضوع در شهرهایی که مقصد اصلی گردشگران خارجی است با جدیت دنبال می‌شود.
رئیس‌جمهور گفت: بسط عدالت آموزشی از اولویت‌های دولت مردمی است، فرزندان ایران باید فرصت شکوفایی استعدادشان را داشته باشند و دولت عدالت آموزشی را زیرساخت اصلی توسعه متوازن در کشور می‌داند.
رئیس‌جمهور گفت: بسط عدالت آموزشی از اولویت‌های دولت مردمی است، فرزندان ایران باید فرصت شکوفایی استعدادشان را داشته باشند و دولت عدالت آموزشی را زیرساخت اصلی توسعه متوازن در کشور می‌داند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ