گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امشب در اولین بازی خود با تیم سابقش، برایتون، شکستی سنگین را تجربه کرد و نتیجه‌ای بهتر از شکست 4-1 به دست نیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد باشگاه لیورپول با برایتون برای انتقال مویزس کایسدو به توافق رسیده است.
چلسی به دنبال جذب روبرتو سانچز دروازه‌بان برایتون به صورت قرضی برای این فصل است.
مویزس کایسدو، ستاره برایتون، از مسئولان این باشگاه خواست تا با تعدیل خواسته های مالی‌شان راه را برای انتقال او به چلسی هموار کنند.
روبرتو دی‌زربی برای خط دروازه برایتون رکورد گران‌ترین خرید یک گلر از لیگ بلژیک را شکست.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، پس از شکست 5-1 مقابل اورتون از غرور شاگردانش پس از بازی با منچستریونایتد انتقاد کرد.
پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، آنتونی را پس از حمله به الکسیس مک آلیستر در جریان شکست منچستریونایتد مقابل برایتون به شدت مورد انتقاد قرار داد.
برتری برایتون با پنالتی مک آلیستر مقابل منچستریونایتد عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است.
برایتون با گل دقایق واپسین مک‌آلیستر از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست داد.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
ایجنت مک آلیستر از علاقه یوونتوس به انتقال این بازیکن خبر داد.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی امشب دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی امشب دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.
باشگاه برایتون بعد از انتقال سرمربی سابقش، گراهام پاتر، به چلسی اعلام کرد روبرتو دی‌زربی را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرده است.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، از هواداران برایتون خواسته که او را به خاطر انتقال به این باشگاه ببخشند.
چند رسانه انگلیسی و فابریزیو رومانو می‌گویند مذاکرات چلسی و برایتون به نتیجه رسیده و منصوب شدن گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی است.
مدقالچی با انتقاد از برخی خطوط قرمز عجیب در صداوسیما گفت: پرسش من از شما این است که واژه «تکامل» چه ایرادی دارد؟ شاید برایتان عجیب باشد که این واژه یکی از خط قرمز‌های ما است و نباید در دیالوگ کاراکتر‌ها وجود داشته باشد! چراکه یادآور نظریه داروین است؟ تکامل یک صفت انسانی است و انسان‌ها در طول زندگی‌شان تکامل پیدا می‌کنند. باوجود این، استفاده از این واژه در تلویزیون ممنوع است! نه‌تنها این واژه، بلکه واژه‌های بسیار ساده‌تری هم وجود دارند که بکارگیری آن‌ها ممنوع است.
انتقال یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم و برایتون به پرسپولیس، بازتابهای بسیار زیادی در سطح رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون عملکرد شیاطین سرخ را مسخره توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ