منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای لوکاس پاکتا، وینگر وستهام، ارائه کرده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
منچسترسیتی برای جذب یوشکو گواردیول به باشگاه آلمانی لایپزیش پیشنهاد بزرگی را ارائه کرده است.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال، نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر منچسترسیتی همراهی کند.
دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را باز شده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.
به نظر می‌رسد که هواداران اینتر شب گذشته شرایط بسیار سختی را در ورزشگاه دراگائوی پرتغال سپری کرده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی با بررسی قوانین سعی می‌کنند به این سوال پاسخ بدهند که در صورت قطعی شدن کسر امتیاز از منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین مالی، تبعات این حکم برای سیتی چه خواهد بود؟
کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
به نظر می‌رسد که خراب شدن پنالتی‌هایی که به سود منچسترسیتی اعلام شده به معضل اصلی پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، تبدیل شده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته دست به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ