اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه وزن شما کاهش پیدا کند، ماست و سماق بهترین گزینه است. بدین صورت که موجب بهبود سوخت و ساز در بدن می‌شود و خیلی زود از شرم خلاص می‌شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاسی یک دسر سنتی محبوب در خیابان‌های هند است که با ماست تهیه می‌شود. البته همیشه علاوه بر ماست، آب، ادویه، ترشی جات و گاهی اوقات میوه نیز با آن ترکیب می‌شود. این ویدئو که در خیابان‌های هند فیلمبرداری فیلمبرداری شده است نحوه تهیه لاسی توسط یک فروشنده مشهور خیابانی را نشان می‌دهد.
ترکیب ماست با گیاه کاکوتی آرامبخش و خواب آور است.
روش ‌هایی برای خنک ‌کردن فضاها وجود دارد که قرن‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. کاری که من انجام دادم این بود که آن روش ها را با یکدیگر ترکیب کردم اقدامی که کارساز بود. سقف های بلند و پنجره ها در این مدرسه به تخلیه گرمای محبوس شده در کلاس های درس کمک می کنند. ماسه سنگ به کار برده شده در ساخت این سازه کار را از نظر هزینه نیز معقول ساخت. ماسه سنگ باعث خروج گرما از سازه و هم چنین حفظ خنکی آن در شب می شود.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با 7 ورزشکار راهی مسابقات کلاسیک قهرمانی جهان 2023 در کشور مالت خواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه در اولین اظهارنظر خود پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم اعلام کرد که ما از انتخابات ۲۸ می با افزایش مشارکت و به امید موفقیت تاریخی پیروز بیرون خواهیم آمد.
نان جزو لاینفک از رژیم غذایی ماست که بخش زیادی از انرژی‌مان را تأمین می‌کند. نان‌های مختلف بسته به آردشان ارزش غذایی و کالری متفاوتی دارند. کالری نان به مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. نان معمولا ترکیبی از آب، آرد، خمیر مایه، نمک و روغن است؛ در برخی نان‌ها از مواد دیگری مانند شکر هم استفاده شود؛ بنابراین کالری انواع نان با یکدیگر متفاوت است. در اینفوگرافیک زیر کالری نان‌های مختلف را می‌بینید.
وزیر داخلی ترکیه، امریکا را به تلاش برای ایجاد یک دولت تروریستی در کنار ترکیه متهم کرد و به شدت سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن را زیر سوال برد.
فته لبنانی ترکیبی است با پیتای برشته شده ترد، ماست صاف، مغز دانه‌های کاج ترد، مرغ آبدار و نخود و غذای مناسبی برای عید فطر است.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
بلغور پلو ترکیه غذایی ساده و مقوی است که از گندم کوبیده شده یا به اصطلاح بلغور که به زبان ترکی یارما گفته می‌شود تهیه می‌گردد به همین دلیل دارای خواص و مواد معدنی فراوان است. یارما پلو یا بلغور پلو ترکیه‌ای به تنهایی یا به همراه گوشت، مرغ، پنیر فتا یا ماست سرو می‌شود.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.
باشگاه فنر باغچه ترکیه بنر زیبایی بعد از دیدار با قونیه اسپور به نمایش درآورد.
ماسیس، جواهرفروش ۶۷ ساله بازنشسته‌ای که پس از ۱۷ سال شهرنشینی در استانبول به زادگاهش بازگشته، می‌گوید: «واقیف‌لی تنها روستای ارمنی در ترکیه است. این روستا خانه ماست. دیدن آن به این شکل قلبم را می شکند.»
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.
دولت ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک برای ارسال سرویس اینترنت ماهواره ای به این  کشور پس از وقوع سهمگین ترین زلزله طی چند دهه اخیر در این کشور را رد کرد.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، دوشان ولاهوویچ را آماده حضور در ترکیب ثابت تیمش دانست.
عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاست‌گذاری دخیل هستند و ممکن است آمریکا، رژیم صهیونیستی و حتی ترکیه و پاکستان نیز در پشت پرده این تصمیم باشند؛ کشور‌هایی که منافع آن‌ها در ضدیت با کشور ماست سعی دارند تا از این موضوع سوء‌استفاده کنند و دولت افغانستان را برای تحت فشار گذاشتن کشور ما پیش قدم کرده‌اند.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
مردم کویت و ترکیه در حمایت از شهروندان تحت محاصره غزه، کارزاری با شعار «غزه در قلب های ماست» راه اندازی می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ