سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان به اتمام برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
علی صالحی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت عمومی از آمادگی دادستانی تهران جهت برخورد با جرایم ارتکابی احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی مربوط به چهارشنبه آخر سال شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با مخبر دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار به منظور حل مشکلات ناشی از بارندگی صادر کرد.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رئیس جمعیت هلال احمر دستور برای رسیدگی فوری و به‌کارگیری همه امکانات جهت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده خوی را صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع زلزله در خوی، گفت: دستگاه‌ها برای اسکان به گونه‌ای عمل کنند که با کانکس باشد تا مردم در هوای سرد زمستانی مشکلات کمتری داشته باشند.
در پی وقوع زلزله در منطقه خوی در استان آذربایجان غربی، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد در اسرع وقت ظرفیت‌های موجود را در خدمت رسیدگی به نیازها و مشکلات مردم مناطق آسیب‌دیده از زلزله قرار دهد.
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی شد.
رئیس هلال‌احمر گفت: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و به همراه تیم‌های عملیاتی به مناطق حادثه‌دیده ارسال شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات "اهالی فرهنگ و هنر" با حضور جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
دکتر عین اللهی همچنین برای ارواح طیبه شهیدان والامقام این حادثه علو درجات و رضوان الهی را مسألت کرده، از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی به مجروحان این حادثه تروریستی تا شفای کامل آنان نظارت نماید.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
وزیر کشور در پی دستور رئیس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.
دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ