تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
سرمربی تیم ملی بلغارستان تاکید کرد که این پیروزی مقابل ایران برای آنها بسیار حیاتی و مهم بوده است.
برخی نکات موجب شده که ابعاد این رویداد آنچنان که باید مورد توجه قرار نگیرد. این را می‌شود از اظهارنظر یکی از معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دریافت که در گفتگو با رسانه ملی، ضمن برشمردن برخی ابعاد خسارت وارد آمده به راه و تخمین هزینه ۲۰۰ میلیاردی آن، تاکید کرد که بازگشایی این جاده بین یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است!
رضایی با اشاره به اینکه دشمن موضوع زن را در ایران هدف قرار داده است چراکه از نوع تربیت زنان، احیای مادری در ایران و فداکاری آن‌ها برای دین و وطن در ترس است اظهار کرد: دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.
نبرد استقلال و صنعت نفت برای هر دو تیم حیاتی و مهم است، نبردی که نقش مهمی در تیم های سقوط کننده و یا قهرمان خواهد داشت
بنفیکا شب گذشته در دیدار برابر استوریل موفق شد سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تمامی بازی‌های باقی مانده تیمش مهم و حیاتی هستند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری که با دو گل از حریف جلو بود در نهایت به تساوی رسید و دو امتیاز حیاتی را از دست داد.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
کامبک سپاهان برای برد حیاتی در دربی اصفهان
فجر سپاسی در مصاف 6 امتیازی با سایپا با گل دقیقه 80 علی آل کثیر برنده شد.
برد حیاتی بارسا در خانه بتیس با گل نجات‌بخش لوا
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.
جهانبهش جعفری در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی چوکا، برد مهم و حیاتی به دست آورد.
شهرداری ارومیه با غلبه بر همنام گنبدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.
رفتارنادرست بشر تنوع زیستی را ازبین برده درحالی که دریک قاشق غذاخوری خاک زاینده بیش ازموجودات کره زمین،موجود زنده وجوددارد.گسترش بیابانها درکشور اصلاح الگوی کشت را برای ایران ضروری کرده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که برخی از برنامه‌های بسیار حیاتی در افغانستان به‌طور موقت متوقف شده‌اند.
استقلال در روزی که سخت به هجده قدم نفت می رسید، روی حادثه و پنالتی سه امتیاز حیاتی کسب کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
ضربه سر دقایق پایانی ماتیپ به تور نرسید اما به گل حیاتی تیمش برای کسب اولین برد فصل UCL تبدیل شد.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
آمریکا به بهانه حیاتی بودن برخی تجهیزات برای امنیت ملی کشورش، قوانین جدیدی برای سخت تر کردن صادرات فناوری هایی وضع کرد که از تولید نیمه رساناهای پیشرفته پشتیبانی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ