اصفهان - اسامی ۱۱ بازیکن اصلی تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد ۴۴ ام اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در دو بخش مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در لبنان اعزام خواهد شد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
ترکیب پرسپولیس برای دربی احتمالا یک تغییر نسبت به شهرآورد قبلی خواهد داشت
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال ۲ تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو با یک اسکواد بالانس آماده ارنج تیم استقلال برای شهرآورد شماره 100 خواهد بود.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر تیمش را برای حضور در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل به زمین می‌فرستد.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با بلاروس، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آرارات به مصاف بلاروس خواهد رفت.
مدیرفنی تیم انبوه‌سازان هوتن از عزم این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد و گفت: ۲ کشتی‌گیر روس برای حضور در نیمه نهایی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی برای جدال با ژاپن اعلام شد.
کاپیتان‌های دوم و پنجم پرسپولیس در این فصل موقعیت خوبی در ترکیب تیم نداشته‌اند.
کاپیتان تیم ملی ایران با یک ارسال زمینه‌ساز برتری لحظه آخری تیمش مقابل آترومیتوس شد.
ستاره ریزنقش استقلال در ۲ هفته اخیر عملکردی ناموفق در ترکیب آبی‌ها داشته و همچنین نتوانسته نظر مساعد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را هم جلب کند.
در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.
با وجود غیبت کاوانی و گودین، اما اروگوئه همچنان ترکیب پرستاره‌ای را برای بازی با ایران در اختیار دارد.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش اولین بازی را در برابر اروگوئه و در استادیوم تیم دسته دومی سنت پولین برگزار خواهد کرد.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
اهواز - تیم فولاد خوزستان در حالی در برابر تراکتورسازی به برتری دست یافت که وریا غفوری خرید پر سر و صدای این تیم از روی سکوها بازی را نظاره گر بود.
دو ستاره ایرانی کایسری اسپور در ترکیب اصلی این تیم برای مسابقه با باشاک شهیر قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ