وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت ذخایر دارویی کشور، گفت: نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم و ذخایر دارویی را افزایش داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا توانسته ذخایر گازی خود را به سطح مورد نظر نزدیک کند.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه همه جایگاه‌های عرضه سوخت کشور فعال هستند، گفت: ذخایر سوخت بنزین امروز ۱۵۰ میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است و مشکلی در تأمین بنزین وجود ندارد.
بی‌توجهی به دلار آمریکا عامل افزایش ذخایر طلای چین شد
رافائل گروسی گفت: میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در سه ماه گذشته بیش از یک چهارم افزایش یافته است.
پروژه استفاده از نرمه و گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و غبارهای گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید با موفقیت انجام شد.
بسیاری از کشورها در سراسر جهان، در بحبوحه واکنش‌های منفی به دلار، در حال افزایش ذخایر طلای خود هستند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) ذخیره شده در کشتی‌ها با وجود ارزان شدن قیمت‌ها، از نظر فصلی به سطح بالایی افزایش پیدا کرده که نشانه کاهش تقاضا برای این سوخت است.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید این کشور به واسطه جنگ اوکراین، مجبور به بررسی ذخایر تسلیحاتی خود است.
کشورهای عضو ناتو برای حفظ رویکرد جنگ افروزانه در اوکراین، افزایش ذخایر تسلیحاتی خود را در برنامه خواهند داشت.
حجم ورودی آب به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته، ۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب بود که در مقایسه با ورودی ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعبی آب به مخازن سد‌های کشور در مدت مشابه سال گذشته، کاهشی ۱۲ درصدی داشته است.
قیمت نفت روز چهارشنبه در پی انتشار آماری که رشد چشمگیر ذخایر نفت و سوخت‌های آمریکا را نشان داد و عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، بیش از سه دلار در هر بشکه سقوط کرد.
صندوق‌های سرمایه ملی ذخایر خود را با افزایش قیمت نفت پس از آغاز درگیری میان روسیه و اوکراین، تقویت کردند و عربستان سعودی روزانه یک‌میلیارد دلار درآمد نفتی داشته است. انتظار می‌رود آن‌ها حتی با کاهش قیمت‌های نفت به افزایش هزینه‌های خود در موقعیت‌های سرمایه‌گذاری ادامه دهند.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه ایران در حوزه ذخایر مس دنیا رتبه پنجم را دارد، از افزایش ۵ برابری صادرات مس با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری تا ۵ سال آینده خبر داد.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران گفت:ذخایر میادین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. مردم همه مایحتاج شب یلدا را با قیمت و کیفیت مناسب می‌توانند تهیه کنند.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
ذخایر طلای چین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ افزایش یافت.
معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه شرکت آبفای تهران گفت: نمودارهای مرکز کنترل و پایش نشان می‌دهد حجم ذخایر آب تهران با شیب زیادی در حال کاهش و البته میزان مصرف در حال افزایش است.
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
افزایش قیمت گاز اروپا امروز با توجه به مشکل اتحادیه اروپا در جمع آوری ذخایر کافی برای جلوگیری از واردات گاز روسیه در زمستان پیش رو، بدون ایجاد کمبود ذخایر استراتژیک، ادامه یافت.
مؤسسه امریکن پترولیوم اعلام کرد ذخایر نفت و فراورده در ایالات متحده هفته گذشته افزایش یافت و این شامل بنزین نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ