گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) ذخیره شده در کشتی‌ها با وجود ارزان شدن قیمت‌ها، از نظر فصلی به سطح بالایی افزایش پیدا کرده که نشانه کاهش تقاضا برای این سوخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت ذخایر دارویی کشور، گفت: نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم و ذخایر دارویی را افزایش داده‌ایم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و هدف تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای با جدیت دنبال خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و هدف تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای با جدیت دنبال خواهد شد.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ذخایر ارزشمندی در این استان داریم که عشایر هستند و به عنوان قشر مولد باید مورد توجه قرار بگیرند و زیست آنها مورد توجه باشد.
بانک روسیه اعلام کرد که میزان ذخایر بین‌المللی این کشور در ماه ژوئن نزول کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ذخایر عملیاتی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردیم.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایر ارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایرارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
معدن مس سونگون در استان آذربایجان شرقی از نظر حجم ذخایر مس در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌مانند است
در نمونه‌های جمع‌آوری شده از یک مأموریت در سال ۲۰۲۰، دانه‌هایی با محتوای آب تا ۲۰۰۰ قسمت در میلیون (PPM) پیدا شده است و با توجه به فراوانی این کره‌های شیشه‌ای در سطح ماه، مجموع آب‌های درون آن‌ها می‌تواند به اندازه ۷۱ تریلیون گالن باشد.
چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
رییس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه مردم ایران، گفت: درباره مسائل اقتصادی می‌گویند ذخایر ارزی ما کافی نیست؛ اعلام می‌کنیم به برکت تولید در کشور و حضور مردم، ذخایر ارزی کشور به هیچ‌عنوان نگران‌کننده نیست.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده در در مناطق مختلف شامل سنگ آهن، سرب و روی، طلا، مس، بوکسیت، باریت، زغال سنگ و شورابه ۲۸ میلیارد دلار است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آن میزان از ذخایر هسته‌ای که غنی سازی می‌شود برای اهداف تعریف شده‌ای از فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است، تاکید کرد: برنامه دولت آن است که آنچه در سفره مردم است با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است، تاکید کرد: برنامه دولت آن است که آنچه در سفره مردم است با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره آب سدهای استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: ذخایر آب سدهای اصفهان نسبت به میانگین ۷۱درصد کاهش نشان می‌دهد.
ذخایر مس در کشور به گروگان گرفته نشده بلکه در حال توسعه برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به اقتصاد کشور است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ذخایر دارویی کشور به دو برابر رسیده است و تا دو ماه آینده ذخایر دارویی ما به ۱۰۰ درصد می‌رسد.
وزیر صمت گفت: معمولا سه سال طول می‌کشید تا نتایج شناسایی پهنه‌های بزرگ ذخایر معدنی مشخص شود اما این بار کمتر از یک سال نتایج، نهایی شد.
ذخایر طلای چین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ افزایش یافت.
مدیر توسعه خطوط آبرسانی شرکت تأمین و تصفیه آبفای تهران گفت: مصرف آب تهران ۳۹ هزار و پانصد لیتر بر ثانیه است، در حالی که ورودی آب به شهر تهران ۳۴ هزار و پانصد لیتر می‌باشد که حدود ۵ هزار لیتر بر ثانیه کاهش میزان ذخایر آبی داریم که کمتر از تولید، مصرف داریم.
وزیر صمت با بیان اینکه با تجمیع مصوبات معدن رانت و فساد به حداقل رسیده است، گفت: ذخایر سنگ آهن تا ۱۵ سال دیگر به پایان می رسد بنابراین اقدامات ویژه‌ای باید انجام دهیم.
ذخایر ارزی دومین اقتصاد جهان سقوط کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ