مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: در روز جاری کارشناسان مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه قصد ارزیابی صحت عملکرد سامانه سرویس هشدار سریع برای اطلاع رسانی بلایای طبیعی از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص را داشتند که متاسفانه بدلیل خطای انسانی هشدار مذکور برای قریب به دو درصد از هموطنان عزیزمان نیز ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
رحمن قهرمانپور، پژوهشگر ارشد مسائل بین الملل در این برنامه راهبرد توضیح داد که، چون روسیه از ایران ناخشنود است به همراهى با اعراب روى آورده است.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
روش علمی می‌تواند فعالیت الکتریکی را که هنگام پریدن به درون دریاچه‌ای یخ زده در مغز جرقه می‌زند توضیح دهد، اما نمی‌تواند توضیح دهد که چرا یک تجربه ذهنی از نشاط با آن همراه است.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.
مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.
این بیانیه با اشاره به تدابیر جبرانی ایران در اجرای برجام که تحت نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است می‌افزاید: ایران هیچ توجیه غیرنظامی معتبری برای این اقدامات، که خطرات مرتبط با اشاعه تسلیحات اتمی را به همراه دارد، ندارد. امروز، برنامه هسته ای ایران هرگز به این اندازه پیشرفته نبوده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است.
افسردگی یک اختلال روانی همراه با احساس خستگی غیر قابل توضیح، عدم اشتها و احساسات منفی است که سبب کمبود انرژی در طول روز می‌شود. مبتلایان به این اختلال نیاز به مراجعه به پزشک و شروع یک برنامه درمانی برای افزایش سطح خلق و خوی و انرژی از طریق مشاوره، ورزش و در برخی موارد تجویز دارو‌های ضد افسردگی دارند.
بهنام وقتی در برابر مستندات قرار گرفت علاوه بر پذیرش ارتباط پنهانی با مریم به قتل محمود هم اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من و مریم قبل از ازدواج او با محمود باهم آشنا بودیم تا اینکه هر دو ازدواج کردیم و بعد از آن دوباره همدیگر را دیدیم و ارتباط ما به صورت خانوادگی و همراه با همسران‌مان ادامه پیدا کرد. در این میان من و مریم به خاطر علاقه‌ای که از قبل به هم داشتیم ارتباط‌مان بیشتر شد تا اینکه محمود متوجه ماجرا شد.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بحث فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها باید تامین شود تا سرعت آن چند صد برابر شود، توضیح داد: وقتی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود، مشترکان می‌توانند از طریق وای‌فای به تلفن همراه خود متصل و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.
وزیر میراث فرهنگی در یک برنامه تلویزیونی گفت: در همه حوزه‌هایی که سرمایه گذاران نیاز دارند باید بگویم که وضع ما از نظر دادن تسهیلات خوب است و دولت همراهی می‌کند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ