اولویت دولت و مجلس باید اقتصاد و معیشت باشد اصل این لایحه ضرورتی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
سید غنی نظری خانقاه، نماینده کوثر و خلخال در مجلس گفت: واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس باید شفاف شود. آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟ گفتم به والله نگرفته‌ام./ خبرگزاری دانشجو
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان، گفت: باید در این باره شفاف سازی صورت گیرد چون با آبروی مجلس بازی شده است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی باید توضیح دهد که در برابر حذف قیمت دستوری، چه برنامه ای برای تنظیم بازار دارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
نماینده خلخال گفت: تنها نماینده‌ای که با احمدی‌نژاد نشست و برخاست داشت همین آقا (احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز) بود که مساله خودرو‌ها را مطرح کرد. تحرکات این جریان، عقبه سیاسی دارد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی یک کارمند بازنشسته یا یک معلم نمی‌توانند خودرو یا لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا تعدادی سوداگر مصالح و مواد معدنی در روستاهای هدف گردشگری بخواهند این فضاها را تخریب کنند.
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: مسمومیت سریالی دانش آموزان به حوزه انتخابیه بنده هم رسیده و باید به این موضوع رسیدگی کنیم.
نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال حذف مصوبه ساماندهی کارکنان دولت است، اما مجلس از این مصوبه کوتاه نمی‌آید.
نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسمومیت ۱۰۰ دانش آموز در اردبیل طی امروز تاکید کرد: نهادهای مرتبط باید پاسخگو باشند و به مردم گزارش لازم را ارائه دهند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال رتبه مقدماتی بعد از ۱۱ سال انتظار معلمان در اجرای دقیق رتبه‌بندی قابل قبول نیست.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
نماینده مردم خلخال در مجلس خطاب به محقق داماد گفت: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید. نمایندگان اجازه نمی دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده، در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود.
نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: دولت اول باید برنامه و سپس بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد، چرا که از شهریور ماه فرصت تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه را داشت.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: محدود کردن رئیس و هیئت رئیسه مجلس در خصوص اظهارنظر قبل از شروع جلسه خلاف آئین نامه داخلی مجلس است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مطالبه‌گری در مسیر رفع مشکلات گام برداشته و زمینه حل مسائل و گرفتاری‌های مردم را به شکل عینی فراهم کنند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی، بانک کشاورزپایه است و باید به جای شهرها، در مناطق روستایی به کشاورزان و دامداران ارائه خدمات کند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه خواست واکنش قاطعی به کشورهای خارجی که در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند، دهد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی پرداخت شود، این در حالی است که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی حتی یک ریال هم به حوزه مسکن اختصاص داده نشده است.
خلخال- نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۹۰ درصد از مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به جنوب استان اردبیل عملیاتی شده است.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قرار است شهرداری‌ها و دهیاری‌های خلخال و کوثر شارژ مالی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ