منابع امنیتی عراقی از ستون نظامی حامل ادوات و تجهیزات نظامی آمریکایی خبر دادند که از عین الاسد به گذرگاه الولید رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مسئولان دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که آمریکا به دنبال صلح نیست و نظامیان آمریکایی در مرحله آتی از حملات نیروهای یمنی در امان نخواهند ماند.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
اقتدار ایران باعث شده تا نظامیان آمریکا و سایر کشورها مجبور شوند هنگام عبور از خلیج فارس به زبان فارسی صحبت کنند.
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
اقتدار ایران باعث شده تا نظامیان آمریکا و سایر کشورها مجبور شوند هنگام عبور از خلیج فارس به زبان فارسی صحبت کنند.
سخنگوی جنبش نجباء عراق با انتشار توییتی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اهدافی مشروع در عراق و منطقه هستند.
دبیرکل حزب آزادگان فرات عراق نسبت به اقدامات نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار هشدار داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به افزایش اقدامات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه هشدار داد.
شبکه المیادین از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه دیر الزور سوریه خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای کاهش میزان خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به تکاپوی جدی افتاده است.
یک منبع سیاسی عراقی گفت که مواضع قاطعانه ای در قبال اظهارات اخیر نخست وزیر این کشور مبنی بر تداوم حضور نظامیان آمریکایی در عراق اتخاذ خواهد شد.
منابع سوری از مقابله ارتش سوریه با نظامیان آمریکایی در قامشلی خبر دادند.
وزارت دفاع آمریکا از قصد خود برای گسترش برنامه آموزش نظامیان اوکراین خبر داد.
سرلشکر ‌باقری با بیان اینکه با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملا پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است، تصریح کرد:‌ ارزیابی امروز ما هم موید این است که نیرو‌های سپاه با روحیه عالی و با قدرت از این منطقه محافظت می‌کنند.
حضور نظامیان آمریکا در بازی ایران و آمریکا به عنوان تماشاگر چالش آفرین خواهد شد.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای موسوم به "ائتلاف ضد داعش" به سرکردگی واشنگتن در پایگاه روستای "الخضراء" در سوریه هدف موشکی قرار گرفته است.
ساکنان روستای ذبیان در حومه شرقی دیرالزور در اعتراض به جنایات شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا دست به اعتراض گسترده زدند.
فرماندهی تروریست های آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) از حمله موشکی به پایگاه نیروهای ائتلاف بین المللی در منطقه الرمیلان در شمال شرقی سوریه خبر داد.
پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه الشدادی در حسکه سوریه هدف قرار گرفت.
فرمانده تروریستهای آمریکایی به موضع گیری درباره حملات به نظامیان آمریکایی در سوریه پرداخت.
رسانه های آمریکایی از زخمی شدن چند نظامی این کشور در حملات راکتی چهارشنبه شب به دو پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیتی در سوریه، گفت: آمریکا ۳۰۰۰ هزار نظامی را در ۹ پایگاه نظامی خود در سوریه مستقر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ