مرد یونانی برای تکمیل ترکیب مورد نظرش در صدد جذب یک مهاجم خارجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که الاتحاد با نماینده های محمد صلاح وارد مذاکره شده است.
باشگاه پرسپولیس در صدد استخدام یک دروازه‌بان زیر 23 سال خارجی است.
از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با دو ستاره محبوب هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
دو تیم لیگ برتری برای استخدام مهدی تارتار به عنوان سرمربی مذاکرات خود را با این مربی ادامه می‌دهند.
آریا برزگر و مهدی ممی زاده دو بازیکن جوان در لیست جواد نکونام هستند و مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده اند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتریک ویرا گزینه اصلی لیدز برای هدایت این تیم است و مذاکره بین دو طرف آغاز شده است.
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
باشگاه استقلال طی دو هفته اخیر به طور جدی‌تر روند انتخاب سرمربی تیم را دنبال کرده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
آغاز مذاکره استقلال با دو گزینه خارجی جای ساپینتو
فیصل بن فرحان، وزیرخارجه عربستان در اظهاراتی گفت که توافق با ایران نتیجه دو سال مذاکره بود که در نهایت به توافقاتی مبتنی بر رعایت اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت دو کشور وتداوم گفتگو‌ها برای برطرف کردن چالش‌های امنیتی منطقه رسیدیم.
وزیرخارجه عربستان سعودی جزئیاتی از توافق اخیر میان تهران و ریاض را اعلام کرد.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
به نظر می رسد که علی فتح‌الله‌زاده عزم خود را برای جذب یک بازیکن مهم و ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی جزم کرده است.
قربان بردیف سرمربی تراکتور که طی مذاکره با این باشگاه بار دیگر به کشورش بازگشته تا هدایت سوچی را برعهده بگیرد، خواهان دو بازیکن از جمع تبریزی‌ها شده است.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ