پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه 2023 با خریدهای بزرگ و گاهی غیرمنتظره بالاخره بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.
باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی متفاوت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تلاش کند.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
انگولو کانته توانست دومین تست های پزشکی الاتحاد را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 4-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد می‌گوید باشگاه باید همه چیز را ترمیم کند تا به سطح واقعی برسد.
گل دوم منچستریونایتد به چلسی روی یک کار تیمی به ثمر رسید که پاس رونالدینیویی کاسمیرو زیباترین بخش آن بود.
شاید اگر تاد بولی، مالک چلسی، توماس توخل را از چلسی نمی‌کرد، بایرن مونیخ این چنین در آستانه یک فصل بدون جام قرار نمی‌گرفت.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
نیمه اول دیدار چلسی-رئال با وجود چندین موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل به پایان رسید.
سال‌هاست ثابت شده که پیش‌بینی درست یک هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه واقعا گوی جادویی داشته باشید.
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.
با تایید سرمربی چلسی، حکیم زیاش، ستاره مراکشی این تیم که انتقالش به پاری سن ژرمن در آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه به شکلی عجیب ممکن نشد به تمرین چلسی برگشته است.
گراهام پاتر، مربی چلسی، معتقد است به دلایل مختلف، در حال حاضر مربیگری چلسی سخت‌ترین کار دنیاست.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه اولین دیدار لیگ برتری که روی نیمکت این تیم می‌نشیند در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
یک شاهد عینی می‌گوید مدال طلایی که ژوزه مورینیو در سال 2006 بعد از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی به سمت تماشاچی‌ها پرتاب کرد متعلق به خود او نبوده بلکه مدال یکی از بازیکنان تیمش بوده است.
کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی، می‌گوید آماده است خودش را به گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی ثابت کند.
باشگاه چلسی که پیگیر جذب مهدی طارمی مهاجم ایران بود، با پاسخ منفی باشگاه پورتو مواجه شد و این بازیکن باوجود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس فعلا در پرتغال ماندنی است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، ممکن است اتفاقات بازی با لیدز بر اساس برنامه پیش نرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ