تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم آناصنعت قم دومین دیدار خانگی‌اش را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، اما بار دیگر مهمانانش با ملالت بدرقه شدند!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی پوشان نحوه پیروزی را فراموش کرده‌اند.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
تیم زنان بارسلونا امشب مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد تا به یک دوره طولانی پیروزی متوالی در مسابقات پایان بدهد.
هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌داند.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
همراهان تیم فولاد که بازی را از نزدیک دیدند، بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس جشن مفصلی را در چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا برپا کردند.
مائوریتزیو ساری معتقد است که پیروزی 4-0 مقابل میلان، بهترین نمایش شاگردانش از زمان حضورش در لاتزیو بود.
در یک بازی پرهیجان و پرحادثه، تیم ملی عراق با پیروزی سه بر دو مقابل عمان، به مقام قهرمانی جام خلیج فارس رسید.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود گفت: نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
یک هوادار آرژانتین بعد از پیروزی تیمش برابر لهستان در اقدامی عجیب اقدام به مجروح کردن کودک خود کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
بایرلورکوزن توانست با نتیجه عجیب پنج بر صفر از سد تیم رده دومی یونیون برلین بگذرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
روز گذشته و در هفته نخست بازی های لیگ یک، دیدار چوکا تالش برابر امید وحدت خراسان در تالش برگزار نشد و با رای کمیته انضباطی تیم شمالی 3-0 در این دیدار برنده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ