شرایط بارسلونا برای جذب خوان فویت بسیار دشوار است و ویارئال به هچ عنوان حاضر به توافق برای انتقال این بازیکن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
خود عیسی بسیار مشتاق است تا دوباره سرخپوش شود، اما با چراغ قرمز یحیی گل محمدی مواجه شده است.
لیونل مسی پیش از اولین حضور خود در زمین تمرین اینتر میامی سوار بر خودرویی بود که چراغ قرمز را رد کرد هر چند که خوشبختانه سانحه رانندگی ایجاد نشد!
راننده ناشی که بدون توقف رانندگی کرد و حادثه‌ای باخسارت بالا ایجاد کرد. منبع: خبرفوری
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آنها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود؛ ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شوند. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش می یابد و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند.
رئیس منابع آب شهرستان سقز: با اعلام هشدار قرمز بارش‌ها و با هدف مدیریت حجم آب سد دریچه خروجی سد بطور کامل بازگشایی شد. حجم خروجی آب از سد در هر ثانیه ۴۵ متر مکعب است که تا پایان بارش‌ها این حجم آب از سد خارج و به رودخانه سقز جاری می‌شود. منبع: جماران
عضو شورای شهر تهران گفت: دوربین‌های کنترل چراغ قرمز ۴۷ درصد خراب بوده اند اما مدیران شرکت بدون توجه به این امور کار را رها کردند و به جابه جایی ضربدری مدیران پرداختند.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
کار به جایی رسید که دو دختر ۱۲ و ۹ ساله ام را با خودش به بیرون از منزل می‌برد و آن‌ها را مجبور می‌کرد در سر چهارراه‌ها از رانندگان پشت چراغ قرمز گدایی کنند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: حال جای پل یا چراغ قرمز گذاشته می‌شود و یا موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این سازه فلزی جمع‌آوری خواهد شد. این پل قرار بود موقت باشد، اما سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود. ما مجبوریم مدام این پل‌ها را مورد بازدید قرار دهیم و اگر سازه دچار شکست شده باشد باید سریع مشکل را برطرف کنیم.
چند دختر عربستانی پس از دیدن جورجینا پشت چراغ قرمز از خوشحالی ذوق‌مرگ شدند.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته سوم دی حاکی از افزایش برخی محصولات در این بازار داشته که ضعف نهادهای متولی را نشان می دهد.
کارشناسان به پروژه احیای «گوزن زرد» در لرستان چراغ‌قرمز داده‌اند و معتقدند که این طرح پشتوانه زیست‌محیطی ندارد، پروژه ای که چالش های مختلفی دارد.
ارتفاع زیاد شهر بوگوتا، محل برگزاری مسابقات جهانی وزنه برداری از سطح دریا موجب شده بسیاری از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به خاطر کمبود اکسیژن، لیفت‌های ناموفق بیشتری داشته و تعداد چراغ‌های قرمز افزایش یاید.
حالا یک بازگشت بزرگ مقابل پرتغال می‌تواند ستاره کره جنوبی را در جام جهانی نگه دارد.
علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ