تعداد قربانیان غرق شدن قایق مهاجران غیرقانونی در نزدیکی شهر «کروتونه» در جنوب ایتالیا به ۷۰ نفر افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات کامرون افزایش آمار قربانیان فروریختن یک ساختمان در این کشور به ۳۳ نفر را اعلام کردند.
بارش باران‌های موسمی طی دو هفته اخیر در مناطق مختلفی از پاکستان جان 43 نفر را گرفت.
وزیر بهداشت سودان به جدیدترین آمار قربانیان درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع از ۱۵ آوریل گذشته تاکنون اشاره کرد.
کمیسیون حقوق بشر سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار قربانیان درگیری‌ها در سودان قابل شمارش نیست و خارطوم در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
در چهارمین روز درگیری‌ها در سودان، منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان این ناآرامی‌ها را اعلام کردند.
درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش و نیرو‌های پشتیبانی سریع در اطراف کاخ ریاست جمهوری و فرماندهی ارتش در مرکز شهر خارطوم و نیز دو منطقه کویر و الوابورات در این شهر از سرگرفته شده است. همزمان اتحادیه پزشکان سودان صبح امروز از افزایش آمار قربانیان درگیری‌های مسلحانه در این کشور و رسیدن آن به ۹۷ کشته و ۹۴۲زخمی خبر داد.
بر اساس رخداد انتظامی، ۶۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای کشور تاکنون تلف شده‌اند هر چند آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود.
منابع لبنانی از آتش سوزی رخ داده در شرق پایتخت این کشور و آمار قربانیان و مصدومان آن خبر دادند.
آمار قربانیان زلزله ترکیه با عبور از ۴۵ هزار کشته به ۴۵۰۸۹ قربانی رسید.
شمار قربانیان زمین لرزه در ترکیه از ۴۱۰۰۰ نفر عبور کرد.
مقامات ترکیه در به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اخیر اعلام کردند امروز شنبه تعداد جانباختگان از ۴۰ هزار نفر عبور کرد.
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه، آماری از قربانیان و مصدومان زلزله ششم فوریه این کشور ارائه داد.
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
مقامات ترکیه در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اعلام کردند که تعداد جانباختگان از مرز ۳۱ هزار نفر عبور کرده است.
رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام تازه‌ترین آمار قربانیان زلزله اعلام کرد دولت وی در نظر دارد تا زیان آسیب دیدگان از زلزله اخیر را جبران کند.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
وزارت بهداشت سوریه به جدیدترین آمار قربانیان زلزله در این کشور اشاره کرد.
رئیس جمهور ترکیه درباره شرایط زلزله‌زدگان و آمار قربانیان در این کشور اطلاعاتی را ارائه کرد.
آمار قربانیان زلزله اندونزی به ۱۶۲ نفر رسید. همچنین صدها نفر دیگر زخمی شده اند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان دایره شانزدهم پلیس آگاهی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف تجاوز قرار گرفته‌اند.
کلینیک‌های پزشکان بدون مرز در سراسر غزه سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ بیمار سوختگی جدید را در غزه درمان کردند که بیش از یک سوم این بیماران زیر ۵ سال سن داشتند.
براساس تایید شبکه تلویزیونی سی‌سی‌تی‌وی چین، آمار قربانیان زلزله استان سیچوآن چین واقع در جنوب‌غربی این کشور، از ۶۵ نفر عبور کرد.
وزارت بهداشت سومالی اعلام کرد که در حادثه انفجار در موگادیشو، ۲۱ نفر کشته و ۱۱۷ تَن زخمی شدند.
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ