تبریز- باشگاه تراکتور اعلام کرد: تیم فوتبال این باشگاه قبل از مصاف با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
جذب قطعی محمد نادری باعث تکمیل لیست پرستاره تراکتور برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.
تیم فوتبال تراکتور بعد از گرد و خاک ابتدایی که در بازار نقل و انتقالات به پا کرد حالا قصد دارد به چهار بازیکن سرشناس دیگر قرارداد امضا کند.
دو بازیکن تیم فوتبال تراکتور امروز به اردوی این تیم در کشور ترکیه ملحق شدند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر رقابت دو بازیکنم برای رسیدن به عنوان آقای گلی به تیم ضربه بزند، هر دو را بیرون می‌گذارم!
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حال حاضر «فنی‌ترین» تیم لیگ ایران است، به تحلیل بازی پرسپولیس با تراکتور پرداخت و نقاط ضعف و قوت دو تیم را برشمرد.
تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با تراکتور دو بازیکن خود را در اختیار ندارد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری تیم تبریزی به پایان رسید.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور در برخورد شدید با بازیکن ذوب آهن به بیمارستان منتقل شد و هر دو بازیکن به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید کرد قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال این باشگاه دو فصل است و تا پایان قراردادش در جمع سرخپوشان تبریزی باقی خواهد ماند.
مربی تیم تراکتور انتقاداتی را نسبت به تصمیمات کوپال ناظمی وارد کرد.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
نام مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور به عنوان دو بازیکن خارجی تیم فوتبال سپاهان در فهرست بازیکنان سپاهان مقابل تراکتور دیده نشد.
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که در نیمه اول با استفاده از اخراج محمدرضا اخباری، سه بر صفر برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا اختلافش با تراکتور به یک گل برسد در نهایت گل شهریار مغانلو سبب شد سپاهان در این بازی چهار بر دو برنده شود.
آماده شدن دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتور بعد از فیفادی، بازی فردای دو تیم را به زیباترین مسابقه هفته تبدیل خواهد کرد.
کارشناس داوری فوتبال ایران هردو پنالتی اعلام شده از سوی داور برای تیم فولاد در بازی برابر تراکتور را صحیح دانست.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ناراحت کننده است که دو اوت دستی تمرکز ما را مقابل فولاد خوزستان به هم ریخت.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
تیم فوتبال تراکتور در نیمه نخست بازی با ذوب آهن شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ