یک روزنامه صهیونیستی با استناد به تصاویر و داده‌های منتشرشده در رسانه‌ها نوشت، در رزمایش «ذوالفقار ۱۴۰۱» حمله به پایگاه نیروی دریایی ارتش تل‌آویو در بندر ایلات شبیه‌سازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
ارتش آمریکا در این ماه تصاویری از یک بمب قدرتمند را منتشر کرد که برای نفوذ به اعماق زمین و تخریب تأسیسات زیرزمینی که می‌تواند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شود، طراحی شده است.
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تجاوزکارانه و تروریستی ارتش آمریکا به اهداف غیرنظامی در شهر دیرالزور سوریه را محکوم کرد.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعا‌های بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپادهای ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
این گزارش حاکیست، ایران در حالی نمونه ایلات و صاعر ۶ را نزدیک بندر «جاسک» در جنوب ایران ایجاد کرد که در نزدیک این منطقه یک پایگاه نیروی دریایی ایران وجود دارد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمنان انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عبور کرده‌ایم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ این حادثه را به محضر امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت ایران تسلیت گفت.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ