آتشفشان اِتنا (Etna) در ایتالیا که فعال ترین آتشفشان اروپا است، فوران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران محسوب می‌شود.
آتشفشان اِتنا (Etna) در ایتالیا که فعال ترین آتشفشان اروپاست، فوران کرد.
فعالترین تیم نقل و انتقالات، یکی از پرستاره‌ترین تیمهای لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، تیمی که که احتمالا یک خرید مهم دیگر هم خواهد داشت.
بازیکن رفسنجانی و بومی مس که با حضور ساکت الهامی در این تیم حضوری فعال‌تر دارد، در ترکیب تیم امید خوش درخشید و گلزنی کرد.
استقلال خوزستان طی دو روز گذشته فعال‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر بوده و ضمن عقد قرارداد با ۶ بازیکن جدید، با چند بازیکن نیز برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.
رئیس جمهور گفت: کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.
رئیس جمهور گفت: کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.
براساس یافته‌های محققان ایرانی، زهر زنبور عسل، دارای فعال‌ترین مواد آنتی‌بیوتیک است. تجزیه شیمیایی زهر زنبور عسل نشان داده است که در این زهر، اسید فرمیک، اسید کلریدریک، اسید آرتوفسفریک، هیستامین کولین تریپتوفن و گوگرد فراوان یافت می‌شود.
معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه در اجلاس کارگروه مشترک هند و کشورهای آسیای مرکزی خواستار مشارکت فعال‌تر کشورهای منطقه، به ویژه آسیای مرکزی در فعالیت‌های بندری و ترانزیتی در چابهار شد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: برای تحقق شعار سال باید تسهیلات در مسیر تولید قرار گیرد تا چرخ زنگ زده تولید در کشورمان فعال‌تر و شتابان شود.
یک نماینده مجلس گفت: معتقدم وزارت خارجه باید در پروژه FATF فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
حیدری عنوان کرد: معتقدم وزارت خارجه باید در این پروژه فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد، اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی توضیحاتی درباره موضوع تغییر کتب درسی ارائه داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در حال تلاش برای ایجاد شرایطی هستیم که در داخل مدرسه این امکان را فراهم کنیم که کتابخانه‌ های مدارس جدی تر و فعال‌تر شوند.
آیو فعال‌ترین جهان آتشفشانی منظومه شمسی ما است و پوسته سیلیکاتی آن را که مملو از گوگرد مذاب است، صد‌ها آتشفشان تشکیل می‌دهند. برخی از این آتشفشان‌ها می‌توانند گدازه‌ها را تا حدود ۱۵ کیلومتر از سطح خارج کنند.
شیولوچ، یکی از بزرگ‌ترین آتشفشان‌های کامچاتکا با ارتفاع قله ۳۲۸۳ متر، همچنان یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های در روسیه است.
کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه فعال‌ترین نفر کادر فنی بود و تمام امور را خودش در دست گرفته بود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم می باشد، نیروی انتظامی است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم می باشد، نیروی انتظامی است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
رشت- معاون وزیر صمت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت صادرات گفت: فعال‌ترین رویکرد دولت دیپلماسی اقتصادی و تجاری است.
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جزو فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جز فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ