رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: برای تحقق شعار سال باید تسهیلات در مسیر تولید قرار گیرد تا چرخ زنگ زده تولید در کشورمان فعال‌تر و شتابان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
تصویری از پرایدی که دیروزدر تبریز زیر تایرهای اتوبوس مثل کاغذی توخالی مچاله و در هم تنیده شد.
کراس‌اوور U۷۵ Plus، از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی فوق از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ بنابراین در بخش قوای محرکه، با یک کراس‌اوور قدرتمندتر نسبت به سایر رقبای چینی طرف هستیم که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تنها در ۸.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم است.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
هنگامی که لودر بزرگ معدن تلاش می‌کند تا یک مرسدس را له کند، قسمت جلوی شاسی اتومبیل از خود مقاومت شگفت انگیزی نشان می‌دهد.
این حادثه ۴ حادثه دیده داشت که ۲ نفر دچار مصدومیت و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری
موتور استوک کادیلاک تنها ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳کیلووات) و ۴۶۰پوندفوت (۶۲۳ نیوتن‌متر) پیچش تولید می‌کند که شاهد افزایش ۵۵ درصدی در خروجی است. در دینامومتر، اسکالید تیونینگ‌شده ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷کیلووات) و ۵۳۶ پوندفوت (۷۲۶ نیوتن‌متر) گشتاور به چرخ‌های خود می‌دهد.
این تیم تحقیقاتی تراشه‌ای ساختند که رفتار مکانیکی مشابه روده زنده را نشان داد و جریان مایع و کشش مکانیکی چرخه‌ای را معرفی کرد. به‌عنوان مثال، تنش برشی تقریبی ۰٫۰۲ dyne/cm ۲ جریان مایع مورد نیاز برای مورفوژنز اپیتلیال روده را تولید کرد.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
جوان فلسطینی زیر چرخ‌های خودروی یک صهیونیست جنایتکار به شهادت رسید.
چرخ‌های Moonwalkers با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی‌ها با حرکات انسان سازگارشده و سرعت راه رفتن او را ۲۵۰ درصد افزایش می‌دهد.
تویوتا تولید خودروی برقی بی زد ۴ ایکس را بعد از رفع نقص خطرناکی در چرخ‌های آن مجدداً آغاز کرده است.
گزارش‌های بررسی دفتر حوادث سازمان هواپیمایی نشان می‌دهد کیفیت نقاشی ابتدای باند اصلی مناسب نبوده و علاوه بر تولید FOD، ناهم سطحی نیز بوجود آورده که چرخ‌های هواپیما‌ها در وزن و سرعت زیاد دچار مشکل می‌شوند.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.
قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!
مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالا گفت: همه افراد دارای کد سهامداری می‌توانند اقدام به خرید برنج از بورس کالا کنند.
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.
نرخ سود بین بانکی در هفته اول ۱۴۰۱ روندی صعودی داشته و به ۲۰.۳۶ درصد رسید. بررسی ها نشان می دهد این بیشترین میزان افزایش هفتگی نرخ بهره از ابتدای آذر سال گذشته تاکنون بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ