کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که کسب سه امتیاز خارج از خانه دشوار است اما عملکرد خوب بازیکنانش شایسته این نتیجه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.
رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از بازی سلتاویگو گفت که به کسب جایزه بهترین گلزن از سوی کریم بنزما اهمیتی نمی‌دهد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
کارلو آنچلوتی با وجود پیروزی 2-5 برابر لیورپول در بازی رفت معتقد است فردا در بازی برگشت کار رئال دشوارتر است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از پیروزی تیمش برابر بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری اطمینان دارد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش برابر الچه حاضر نشد به سوالی درباره رسوایی پرداخت پول به کمیته داوران اسپانیا صحبت کند.
رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.
ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود.
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار اول سوپر جام اسپانیا، در ضربات پنالتی موفق به شکست والنسیا شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، دلیلی برای انتقاد از بازیکنانش بابت شکست برابر لایپزیش نمی بیند.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.
درصد موفقیت و کسب پیروزی رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در لالیگا، بهتر از همه مربیان تاریخ این باشگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ