قیمت نفت در واکنش به اعلام آمادگی شرکت آرامکوی سعودی برای افزایش تولید نفت و ازسرگیری فعالیت سکوهای نفتی خلیج مکزیکوی آمریکا، در معاملات روز دوشنبه کاهش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
به دنبال بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفاء کردند!
اهواز - بعد از قطعی شدن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، مردم این شهر به خیابان‌ها آمدند و به جشن و خوشحالی پرداختند.
بنا به اعلام وزیر نفت پاکستان، این کشور به زودی اولین محموله نفت خام خود را از روسیه دریافت می‌کند.
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
بنا به اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، کشورهای غربی بنا دارند سقف قیمتی نفت روسیه را کاهش دهند.
نفت مسجدسلیمان در دو سال گذشته 9 سرمربی به خود دیده که آمار عجیبی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بندی از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش نرخ خوراک معادن و صنایع بالادستی نفت و گاز مخالفت کردند.
پرسپوليس بعد از شکست برابر هوادار، اکنون مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بنای آن را سرمربی کنونی این تیم گذاشته و نمی‌خواهند بار دیگر امتیاز از دست دهند.
در دیدار رده بندی سی‌‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو، نفت و گاز امیدیه با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان سومی دست یافت.
بنا به اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، برخی از محموله های نفتی روسیه به شرط دارا بودن برخی الزامات، می توانند از سقف قیمتی معاف شوند.
جایگاه نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی جایگاه خوبی نیست. این تیم با 9 امتیاز از 11 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
به دلیل افزایش عرضه نفت در بازار های جهانی، بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۵ درصد کاهش به ۸۴.۹۴ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا، ۳۰ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش پیدا کرد و به ۸۳ دلار و ۱۹ سنت در هر بشکه رسید.
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در ماه اکتبر به دلیل نگرانی از کاهش تقاضا در چین به ۹۵ دلار و ۵۵ سنت رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳۹ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با وجود فراز و فرودهای فراوان در مناسبات اقتصادی دو کشور، ایران و ونزوئلا در طول دو دهه گذشته مناسبات سیاسی خود را حفظ کردند و تلاش کردند تا در تمامی مجامع بین‌المللی به عنوان حامی یکدیگر ایفای نقش کنند.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ