هیئتی بلندپایه از آمریکا با هدف گفتگو درباره موضوعات حساس و مهم استراتژیک میان دو کشور به چین سفر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
منابع عبری از سفر یک هیات بلندپایه از مقامات آمریکایی به اراضی اشغالی طی هفته جاری خبر می‌دهند.
منابع عبری اعلام کردند که یک هیات بلندپایه از دولت آمریکا طی هفته گذشته سفری به اراضی اشغالی داشته است.
هیئت بلندپایه طالبان در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان بر آزادسازی سپرده‌های بانکی، لغو تحریم‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور تاکید کردند.
رئیس جمهور کشورمان در نخستین مقصد از سفر منطقه‌ای خود به آمریکای جنوبی، وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره مسائل مربوط به ابتکار آفریقا برای یافتن راه هایی برای حل و فصل مناقشه اوکراین گفتگو کردند.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیئت دولت موافقت‌نامه‌هایی که قرار است در سفر آتی رئیس‌جمهور به آمریکای جنوبی منعقد شود، تصویب شد.
پادشاه اردن در جریان دیدار با اعضای کنگره آمریکا در خصوص مسأله فلسطین و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
رئیس اقلیم کردستان عراق با هیئت آمریکایی بلندپایه ای درباره اوضاع سیاسی و اقتصادی عراق و اقلیم کردستان رایزنی کرد.
امیر قطر امروز با هیئتی از اعضای کنگره آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت بلندپایه از مقامات این کشور به قطر و عربستان سعودی برای بحث و بررسی موضوعات مهم امنیتی خبر داد.
منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
سخنگوی جبهه پنجشیر از دیدار نمایندگان خود با یک هیأت از آمریکا در ارتباط با افغانستان خبر داد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
عادل الجبیر هم در دیداری که هفته‌های اخیر با اعضای هیئت آمریکایی داشت تاکید کرد: روابط عربستان سعودی و اسرئیل به سوی سازش پیش می‌رود اما این امر نیازمند زمان بیشتری است و ما نباید گاری را جلوتر ازاسب قرار دهیم.
سفارت آمریکا در ارمنستان درباره سفر هیات آمریکایی به ریاست رئیس مجلس نمایندگان این کشور به ایروان نوشت: پلوسی در این سفر به همکاری قوی میان دو کشور که ریشه در ارزش‌های مشترک و روابط دیرینه میان مردمان ما دارد، خواهد پرداخت.
سفارت آمریکا در ارمنستان درباره سفر هیات آمریکایی به ریاست رئیس مجلس نمایندگان این کشور به ایروان نوشت: پلوسی در این سفر به همکاری قوی میان دو کشور که ریشه در ارزش‌های مشترک و روابط دیرینه میان مردمان ما دارد، خواهد پرداخت.
در بحبوحه افزایش تنش‌ها در جزیره تایوان، رسانه‌های محلی این منطقه اعلام کردند امشب یک هیئت آمریکایی وارد این جزیره خواهد شد.
قیس سعید رئیس جمهور تونس در دیدار با یک هیئتی از کنگره آمریکا به سخنان اخیر برخی مقامات آمریکایی واکنش نشان داد و این مواضع را غیرقابل قبول توصیف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین سفر هیئت آمریکایی به تایوان،اصل زیر بنایی چین واحد را به چالش می کشد.
سفر گروهی دیگر از اعضای کنگره آمریکا به تایوان با واکنش و نگرانی شدید چین روبرو شده است.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ