کاپیتان تیم ملی عراق کار خود را با مسی‌ها از سر گرفت تا شایعات مطرح شده درباره او از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می‌کنند.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
بر خلاف شایعات مطرح شده بازیکنی که گفته می‌شود در تست های ایفمارک رد شده، خارجی نیست.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک کنش اینستاگرامی باعث شده تا بازیکن برزیلی به عنوان خرید اول خارجی سپاهان در این تابستان مطرح شود.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، دغدغه ها و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مردم را مورد بررسی قرار داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون سازمان انرژی اتمی ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد و علت افزایش بازرسی از فردو را هم تشریح کرد.
باشگاه فولاد مذاکرات جدی با دو مربی خارجی برای سرمربیگری این تیم داشته است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وضعیت پیگیری دیپلماسی خارجی در وزارت امور خارجه بررسی شد که بر اساس مباحث مطرح شده حجم تجارت خارجی ایران تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.
موضوع حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات ورزشی بین‌المللی بدون هیچ گونه تبعیض نسبت به سایر ورزشکاران نیز مطرح شد.
انتقادهای زیادی از تعداد زیاد و خارج از استاندارد داوران لیگ برتر منتشر و مطرح شده بود.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید شايعاتی که پیرامون بند فسخ در قرارداد پاکو خمس مطرح شده، صحت ندارد.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید شايعاتی که پیرامون بند فسخ در قرارداد پاکو خمس مطرح شده، صحت ندارد.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.
موضوع واردات خودرو‌های خارجی به کشور چند ماهی است که در میان مردم و مسئولان مدام شنیده می‌شود. از رفع ابهامات مطرح شده از سوی رئیس مجلس در خصوص آیین نامه واردات تا اعلام شرکت‌های مجاز به واردات؛ این در شرایطی است که زمان ورود این خودرو‌ها همچنان به طور دقیق مشخص نشده است.
قبل از اغتشاشات اخیر، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن از رهبری شروع کردند و با قریب‌الوقوع معرفی کردن خروج امام خامنه‌ای از صحنه و بحث جانشینی، وانمود کردند که ایران وارد دوره‌ای می‌شود که خورشید در آن غروب کرده است. د
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
باشگاه الجزیره امارات موفق شد با اشرف بن شرقی بازیکن مراکشی الزمالک مصر به توافق برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ