سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خط خوردن جمشیدی از تیم فقط به دلیل مسائل فنی بود و هیچ مشکل شخصی با او ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
حدادی چندی پیش از چندمین سفر آمریکا برگشت و هنوز نتیجه و ثمره آن سفر به ینگه دنیا و تاثیرش روی رکوردهای حدادی نامشخص است.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
مدیر تیم های ملی دوومیدانی سطح مسابقات قهرمانی آسیا را در حد بازی‌های آسیایی توصیف کرد.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه 100 روز مانده به آغاز جام جهانی، 100 گلزن برتر این رقابت‌ها را معرفی کرد که حدادی در رده 66 قرار دارد.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن جهت برپایی اردو آماده سازی و شرکت در چند رقابت تدارکاتی راهی آمریکا شد.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن جهت برپایی اردو آماده سازی و شرکت در چند رقابت تدارکاتی راهی آمریکا شد.
بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در گروه G جام جهانی در کشور اندونزی برگزار می شود.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
حدادی به رتبه ۶۵ رنکینگ جهانی پرتاب شد!
حامد حدادی بعد از گذشت ۶ هفته از جراحی به شرایطی رسیده که می‌تواند از روی ویلچر بلند شود و راه برود.
احسان حدادی بار دیگر اردوی خود را به جزیره کیش برد.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته و وضعیت اردوها و ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
تیم ملی بسکتبال در حالی دو دیدار حیاتی و تعیین کننده در پنچره پنجم انتخابی جام جهانی پیش رو دارد که حامد حدادی به دلیل حضور لیگ چین وضعیت پیچیده‌ای برای همراهی این تیم دارد.
تیم ملی بسکتبال در حالی دو دیدار حیاتی و تعیین کننده در پنچره پنجم انتخابی جام جهانی پیش رو دارد که حامد حدادی به دلیل حضور لیگ چین وضعیت پیچیده‌ای برای همراهی این تیم دارد.
حدادی‌فر می‌گوید این روزها و نبود تماشاگران در روند فنی بازیکنان هم تاثیر گذاشته است.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید درگیری با حامد حدادی و تاکید بر اینکه مشکل ایجاد شده برطرف شده است، در مورد دیدار پیش رو با ژاپن و شرایط ملی پوشان برای این رقابت توضیح داد.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ