تلاش مذبوحانه شبکه اینترنشنال برای ارتباط دادن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به نیروهای امنیتی را در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) همزمان با مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای استقرار خودروهای زائرین ۱۲ استان کشور مهیا شده اند.
پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) همزمان با مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای استقرار خودروهای زائرین ۱۲ استان کشور مهیا شده اند.
اصلا بیایید بررسی کنیم. در همان هفته نخست دو بر صفر به سپاهان باختید. آن بازی را شما باختید، سپاهان برد یا... دیگر این را قبول دارید که به زعم خودتان سپاهان تیم حکومتی نیست و کسی بازی را برایش در نیاورده است!
بازیکن اسبق پرسپوليس از اتحاد ‌تدابیر فنی کادرفنی و کیفیت بازیکنان به عنوان ویژگی‌های موفقیت این تیم خبر می‌دهد.
محسن هاشمی رفسنجانی خطاب به مدیریت شهر تهران نوشت: عوام‌فریبی نکنید، قطار‌ها را به فوریت تامین کنید، مترو احتیاج به حداقل ۱۵۰۰ واگن دیگر برای خطوط ۷ گانه و ۱۵۰ ایستگاه افتتاح شده خود دارد. آدرس غلط ندهید. خداوند به دلیل آدرس غلط قطعا شما را نخواهد بخشید.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مردم فقیر شدند، به دلیل اقداماتی و ترک فعل‌هایی است که دولت روحانی انجام داد و امروز صدای آن اقدامات درآمده است و نباید آدرس غلط دهند.
یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است .
ناهید خداکرمی، ماما و فعال زنان درباره آمار‌های نگران‌کننده سقط‌جنین که رئیس دولت سیزدهم به آن اشاره کرده گفت: آمار‌ها درست نیست و ما بار‌ها منبع این آمار و ارقام را خواسته‌ایم. متاسفانه امثال افرادى که به رئیس‌جمهور توصیه مى‌کنند با یک برنامه کامپیوترى و هوش مصنوعى مشکلات اقتصادى کشور را حل کنند درحوزه جمعیت نیز در حال ارائه آدرس غلط هستند.
گویی همه از کارشناسان و رسانه‌های رسمی و غیررسمی و مردم کوچه و بازار خود را درباره تورم مسئول می‌دانند، جز دولت که مسئول اصلی عرفی و قانونی برای سیاست‌گذاری و پاسخ‌گویی به جامعه است!
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نسبت به آنچه افتراهای وارده از سوی مدیران و بازیکنان یک باشگاه خاص دانست، واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نسبت به آنچه افتراهای وارده از سوی مدیران و بازیکنان یک باشگاه خاص دانست، واکنش نشان داد.
بازگشت به اندیشه امام راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی است، به همین دلیل هم به اسم امام خلاف رسم امام عمل می‌شود و به جوانان آدرس غلط می‌دهند تا اندیشه و سیره امام ناشناخته بماند، در چنین شرایطی اتهام زدن و حملات ناجوانمردانه به امام در خدمت حفظ وضع موجود بوده و هیچ کمکی به بهبود و اصلاح اوضاع نخواهد کرد.
هافبک تکنیکی پرسپوليس برخلاف جدال حذفی، اینبار نتوانست درخشش لازم را برابر طلایی‌پوشان به نمایش بگذارد.
هافبک گرجی ناپولی با سه سرتوپ و شوت تماشایی دروازه آتالانتا را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه ارتباط دادن رهبر القاعده به ایران خنده آور است، تاکید کرد: بوجود آورندگان القاعده و داعش، مسئول و عامل رشد تروریسم در جهانند.
امیرعبداللهیان: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.
آدرس تنها صفحه رسمی فرارو در اینستاگرام
بررسی روند تدوین برنامه‌های توسعه در کشور نشان می‌دهد که پس از حدود ۷۰سال که از تهیه نخستین برنامه توسعه می‌گذرد، شاخص‌های امروز اقتصاد ایران فاصله بسیاری با شاخص‌های کشور توسعه یافته دارند.
اصفهان- طی روزهای اخیر که نگرانی‌ها در خصوص استفاده از سوخت مازوت در مجاورت کلانشهر اصفهان افزایش یافته، به نظر می‌رسد برخی با اظهار نظرهایی تلاش می‌کنند درمورد این مسئله آدرس غلط بدهند.
یک حرکت دیدنی و یک ضربه نمایشی منجر به گلزنی و طلسم‌شکنی ملی‌پوش ایرانی پورتو مقابل فریرا شد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
حجت‌الاسلام میرزایی گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ