هافبک تکنیکی پرسپوليس برخلاف جدال حذفی، اینبار نتوانست درخشش لازم را برابر طلایی‌پوشان به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش مذبوحانه شبکه اینترنشنال برای ارتباط دادن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به نیروهای امنیتی را در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اعام کرد: هم‌زمان با عید سعید قربان در ۱۶ قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می‌شود.
پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) همزمان با مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای استقرار خودروهای زائرین ۱۲ استان کشور مهیا شده اند.
پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) همزمان با مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای استقرار خودروهای زائرین ۱۲ استان کشور مهیا شده اند.
اصلا بیایید بررسی کنیم. در همان هفته نخست دو بر صفر به سپاهان باختید. آن بازی را شما باختید، سپاهان برد یا... دیگر این را قبول دارید که به زعم خودتان سپاهان تیم حکومتی نیست و کسی بازی را برایش در نیاورده است!
بازیکن اسبق پرسپوليس از اتحاد ‌تدابیر فنی کادرفنی و کیفیت بازیکنان به عنوان ویژگی‌های موفقیت این تیم خبر می‌دهد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مردم فقیر شدند، به دلیل اقداماتی و ترک فعل‌هایی است که دولت روحانی انجام داد و امروز صدای آن اقدامات درآمده است و نباید آدرس غلط دهند.
یک حقوقدان تاکید کرد: نیلوفر حامدی و الهه محمدی دو روزنامه‌نگار و شناخته‌ شده هستند و همچنین آدرس مشخص دارند. بنابراین اصل بازداشت موقت آنها محل سوال است.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نسبت به آنچه افتراهای وارده از سوی مدیران و بازیکنان یک باشگاه خاص دانست، واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نسبت به آنچه افتراهای وارده از سوی مدیران و بازیکنان یک باشگاه خاص دانست، واکنش نشان داد.
هافبک گرجی ناپولی با سه سرتوپ و شوت تماشایی دروازه آتالانتا را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
حفظ ارزش پول افغانستان در برابر دلار، در حالی است که این کشور در اختیار طالبان است و فردی بدون هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی و تخصص اقتصادی، رئیس بانک مرکزی افغانستان است و زمانی که به این سمت رسید، گفته می شد که تنها سابقه مالی و پولی وی این بود که پول های رئیس طالبان را برای او نگه می داشته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.
امیرعبداللهیان: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.
تا زمانی که اشکالات زیربنایی اقتصاد ایران نظیر خلق روزانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پولِ بی کیفیت از سوی بانک‌های کشورمان هدفِ اصلاحات قرار نگیرد و با رانت و فساد و امثالهم نیز در اقتصاد مقابله نشود، حتی حضور خبره‌ترین اقتصاددان‌ها و بانکداران دنیا در ساختمان بانک مرکزی و یا وزارت اقتصاد کشورمان نیز نمی‌تواند چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی ما را درمان کند.
آدرس تنها صفحه رسمی فرارو در اینستاگرام
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
بررسی روند تدوین برنامه‌های توسعه در کشور نشان می‌دهد که پس از حدود ۷۰سال که از تهیه نخستین برنامه توسعه می‌گذرد، شاخص‌های امروز اقتصاد ایران فاصله بسیاری با شاخص‌های کشور توسعه یافته دارند.
اصفهان- طی روزهای اخیر که نگرانی‌ها در خصوص استفاده از سوخت مازوت در مجاورت کلانشهر اصفهان افزایش یافته، به نظر می‌رسد برخی با اظهار نظرهایی تلاش می‌کنند درمورد این مسئله آدرس غلط بدهند.
ماشاالله کرمی گفت: یک هفته است به وکیلی که قوه قضاییه تعیین کرده، زنگ می‌زنم، حتی جوابم را نمی‌دهد. این آقا حتی حاضر نشد، آدرس دفتر خود را به من بدهد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ