یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
میثاقی می‌گوید با تمام داوران دربی صحبت کردم، ولی هنوز دلیل اخراج ساپینتو مشخص نیست
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان از نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ گلایه کرد.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که ایران برای ورود به مذاکرات توافق هسته ای جدی نیست و توافق با ایران اولویت فعلی آمریکا نیست.
با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید عنوان کرد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به تصمیم سران سعودی مرتبط است و این اقدام روند سازش در اراضی اشغالی را تقویت خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در نشست امروز یکشنبه کابینه، از تدابیر جدید ضد فلسطینی خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است.
رئیس حزب قوات لبنان درباره موضوع تحولات سیاسی این کشور اظهارنظر کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز و خصمانه خود علیه تهران، از آمریکا خواست تا برای مواجهه نظامی با ایران، «برنامه عملیاتی» جدیدی تدوین کند.
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
نخست‌وزیر جدید عراق در اظهاراتی گفت که از این دولت خواسته شده است که به میزبانی از مذاکرات ایران و عربستان ادامه دهد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعاها درباره فروش پهپادها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.
یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که این رژیم اطلاعات جدیدی درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران در تعدادی از سایت‌ها به کشور‌های اروپایی داده است.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.
یک تحلیل‌گر مسائل هسته‌ای گفت: یک عده می‌گویند آژانس تحت سلطه آمریکا و صهیونیست است اما اگر اینطور بود چطور ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشارهای ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ