وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که برنامه‌ای برای اعزام هیئت سیاسی به افغانستان ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
منابع عبری اعلام کردند که یک هیات بلندپایه از دولت آمریکا طی هفته گذشته سفری به اراضی اشغالی داشته است.
نیروی دریایی آمریکا مدعی است در دو سال گذشته ایران دست کم پنج شناور تجاری را توقیف کرده و برای چندین شناور دیگر مزاحمت ایجاد کرده است. بیشتر این اقدامات در تنگه هرمز صورت گرفته است.
آمریکا مدعی شده که از جنگنده‌های F-۱۶ برای نظارت و حمایت از ایمنی کشتی‌هایی که در تنگه هرمز و خلیج فارس در حال حرکت هستند، استفاده خواهد کرد.
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا و متحدانش دست از توسل به فشار نظامی برای پیشبرد اهداف خود بردارند.
به‌دنبال اعزام بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان به نروژ از سوی آمریکا، سفارت روسیه در اسلو این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم کرد.
نیروی دریایی ارتش آمریکا امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور یک فروند زیردریایی حامل موشک هدایت شونده را برای پشتیبانی از ناوگان پنجم ارتش آمریکا مستقر در بحرین، به خاورمیانه اعزام کرد.
نیروی دریایی آمریکا یک فروند زیردریایی هسته‌ای مجهز به موشک هدایت‌شونده را به آب‌های خاورمیانه اعزام کرد.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
یک منبع آگاه اعلام کرد که نخست وزیر عراق طی روزهای آینده در رأس یک هیئت بلند پایه به آمریکا می رود.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
طبق اعلام پیشین «کریستین استورات» بازیگر آمریکایی ریاست هیات داوران هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین را بر عهده دارد و در کنار او گلشیفته فراهانی، والسکا گریسباخ کارگردان و نویسنده (آلمان)، رادو جود کارگردان و فیلمنامه نویس (رومانی)، فرانسین مایسلر کارگردان و تهیه کننده (آمریکا)، کارلا سیمون کارگردان و فیلمنامه نویس (اسپانیا) و جانی تو کارگردان و تهیه کننده (هنگ کنگ، چین) دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.
رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین امروز اعلام کرد: آمریکا تمام تلاش خود را می کند تا درگیری در اوکراین ماهیت دیگری به خود بگیرد و خشونت آمیز تر شود.
سفیر جدید آمریکا به زودی کار خود را در روسیه آغاز خواهد کرد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از هیأت دولت تقاضا دارم در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا روز چهارشنبه تعطیل عمومی اعلام شود.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که هیئت بلند پایه نظامی آمریکا امروز دوشنبه وارد آنکارا شده است.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به آمار سایت رسمی ان بی سی آمریکا، گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۲۰۰ نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.
سفر این هیات پنج نفره به تایوان قرار است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. چین طی روزهای گذشته بزرگترین رزمایش نظامی طی هفت دهه گذشته را در اطراف جزیره تایوان انجام داد. تایپه اعلام کرده که چین با انجام این رزمایش در حال تمرین برای اشغال تایوان است.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ