سرپرست سازمان توسعه تجارت اعلام کرد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: درست است که لوکس بودن خودرو با قیمت تعیین می‌شود، اما اگر قیمت پایین‌تر بود هم قیمت پایین مبنای لوکس بودن خودرو قرار می‌گرفت.
خودرو‌های کنار گذاشته شده‌ی مرسدس بنز که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، در انواع و کلاس‌های مختلفی هستند و به دوره‌های متفاوتی تعلق دارند؛ از سوپراسپورت‌های پرزرق و برق گرفته تا خودرو‌های لوکس و راحت و حتی مفهومی‌های عجیب و غریب.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶ خودروی لوکس که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.
بهترین ماشین های لوکس دنیا قیمت بالایی داره و فقط قشر خاصی توانایی خرید اون‌ها رو دارن. اما امروزه با رواج صنعت اجاره خودرو همه می‌تونن حتی برای مدت کوتاهی بهترین ماشین لوکس دنیا رو داشته باشن و از رانندگی با پیشرفته‌ترین و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا لذت ببرن.
سازمان تجارت: خودروهای لوکس تیم‌ملی آماده ترخیص
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
بازیافت آئودی در یک کارخانه اروپایی را ببینید. بازیافت فلز یکی از انتخاب های محبوب صنایع جهان است.
زلاتان ایبراهیموویچ و نامزدش با رفتن به نمایندگی خودروهای لوکس، فراری طلایی خود را با دیتونای ۱.۷ میلیون پوندی تعویض کردند.
محمد ضرابيان مدير عامل بهمن موتور می‌گوید سال 1402 تیراژ تولید فیدلیتی به روزانه یکصد دستگاه می‌رسد و در همین سال  تیراژ تولید به 57 هزار دستگاه تولید خواهد رسید. همچنين در بخش واردات يا خودروهای CBU بين ١٢ تا ١٥ هزار دستگاه واردات خواهیم داشت. محمد ضرابیان تایید کرد که نسخه جدید دیگنیتی دریم (XB1) سال 1402 به بازار می‌رسد و این خودرو در حقیقت یک خودروی دو دیفرانسیل لوکس محسوب می‌شود.
انواع خودروی سواری و وانت دو (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آنها بیش از ۳ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
کلکسیون ماشین شلوغ آرنولد شوارتزنگر از چندین مدل هامر تا سوپرکار بوگاتی را می‌توان پیدا کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، مصوبات این کمیسیون درباره تعیین نرخ مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس در سال آینده را تشریح کرد.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
محصولات سری سوبا فردا موتورز قرار است تا در جایگاه خودرو‌های لوکس مونتاژی به بازار عرضه شوند و کیفیت، راحتی، ایمنی و خدمات پس از فروش متفاوتی را در اختیار مشتریان بگذارند.
یانگ وانگ (YangWang) به تولید محصولات لوکس و باکیفیت مشغول خواهد شد. بدین‌ترتیب رقیب آسیایی تازه‌ای برای خودروهای اروپایی ظهور کرده است.
کارشناسان مالیاتی در یک نشست اعلام کردند که اخذ مالیات بر ثروت اعم از مالیات املاک و خودروهای لوکس است که اگر اجرایی شود می تواند باعث کاهش نابرابری و کمک بر اقتصاد کشور باشد.
رئیس سازمان امور مالیاتی یکم آذر ماه در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراضات دارندگان خودروهای گران قیمت را ابلاغ کرد.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بود در سال جاریی از ۵۵۰ هزار خودرو لوکس شناسایی شده در کشور، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بایستی اخذ و دریافت شود. رقمی قابل توجه که می‌تواند بخشی از درآمد‌های مالیاتی دولت را در سال جاری محقق کند.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی، امکان تقسیط ۶ ماهه رقم مالیات تعیین شده برای مالکان خانه ها و خودروهای لوکس فراهم شده است.
معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی از تعیین درآمد مجموعا ۲۳۰۰ میلیارد تومانی مالیات بر خودروهای لوکس در سال جاری خبر داد.
سازمان امور مالیاتی در نامه ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد در راستای تکریم مؤدیان مالیاتی، برگه مالیاتی خانه ها و خودروهای لوکس به درب منازل آنها پست شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ