داور با تجربه فوتبال ایران نخستین قضاوت فصل جدیدش را برای استقلال و ملوان انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
دور سوم مسابقات جام جهانی شطرنج با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست برای ملی‌پوشان کشورمان همراه بود.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته کریم باقری را مورد حمایت گسترده‌ای قرار دادند.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
آلیانز آرنا، امشب میزبان دیدار حساس بایرن مونیخ و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
کریستیانو رونالدو با یک شوت از راه دور تماشای توانست موجبات بازگشت زردپوشان النصر را در یک بازی حیاتی مهیا کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس دوباره به شرایط آرمانی بازگشته است گفت: یک اشتباه از هر سه تیم بالای جدول ممکن است آنها را از قهرمانی دور کند.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
مرور سال‌های نه‌چندان دور، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به‌وضوح نشان می‌دهد که ایران در عرصه سیاست‌خارجی بار دیگر در حال تجربه‌ای آزموده است؛ هرچند در فضای دیپلماسی، تکرار دوباره یک اجماع جهانی علیه ایران تبعات به‌مراتب سخت‌تری را از تجربه پیشین به همراه خواهد داشت؛ انزوایی که ۶ قطعنامه ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد برای ایران به‌ارمغان آورد، چیزی نیست که به آسانی از یاد برود.
پیام حیدری در بازی فردای آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان پنجمین قضاوت خود را در فصل جاری لیگ برتر انجام خواهد داد.
تغییر وضعیت مدافع مطمئن پرسپولیس حضور او در اخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر را تضمین کرد.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
انگلیس با قبول شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت‌های جام جهانی 2022 کنار رفت.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
آرش قادری چهره درخشان تراکتور در نیمه دوم بازی با سپاهان بوده است.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ