هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
مدیران استقلال به دنبال جلوگیری از ضرر هنگفت این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا هستند.
با پرداخت مطالبات کوین یامگا، این بازیکن در جمع آبی پوشان ماندگار است.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
کادر فنی استقلال چند بازی دوستانه را در دستور کار این تیم قرار داده است.
سزار آسپلیکوئتا در حالی به اتلتیکو مادرید می‌رود که کاپیتان آبی‌ها به 11 سال حضور خود در استمفوردبریج پایان داد.
ترکیب دستیاران جواد نکونام مشخص شده و سرمربی جدید آبی‌ها دو مربی اسپانیایی با سابقه کار در لالیگا را کنار خود خواهد داشت.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه ایلینویز جنوبی در حال کار روی پروژه‌ای است که هدف آن کاهش اثرات منفی جلبک‌های سمی در آب‌ها است.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
آبی‌های خوزستانی بعد از شکست عجیب هفته گذشته، اینبار مقابل دیگر قعرنشین جدول غافلگیر نشدند و با سه امتیاز کار را به پایان رساندند.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
تراکتور پس از برد آلومینیوم و صنعت نفت در هفته پنجم و ششم، این هفته هم در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را با یک گل شکست دهد تا قرمزپوشان تبریزی با کسب سومین برد متوالی، ۱۱ امتیازی شوند و در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.
هافبک آبی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در فولاد شکل گرفته بود، در نهایت به کار در استقلال ادامه داد و اکنون از این تصمیم ابراز رضایت می‌کند.
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.
پس گرفتن فرزند با زور و کتک
استقلال هم برای ساختن تیمی رویایی برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال بازگرداندن قائدی است اما ورود این رقیب اماراتی کار را برای جذب مهاجم تکنیکی سابق آبی‌ها سخت می‌کند
سرمربی پرتغالی آبی‌ها امشب (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران وارد کشور شد تا کار خود را در باشگاه استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ