اگرچه سالهای سال از قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا می‌گذرد اما دو اسطوره تیم ملی قابل چشم‌پوشی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن به زوایای پنهان میان عربستان و امارات و اختلافات میان آنها پرداخت.
این تنقلات نه تنها سالم و خوشمزه هستند بلکه هم چنین شامل حداقل ۳ گرم فیبر در هر وعده از موادی مانند میوه، غلات کامل، حبوبات و آجیل می‌باشند که همگی می‌توانند به سلامت قلب و هضم سالم کمک کنند.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع در کشور آفریقایی سودان با شدت تمام ادامه دارد.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
محمدرضا ساکت به شایعاتی که در خصوص عدم رعایت سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی توسط سپاهان مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: تلاش ستاد بر تقویت تعامل میان محققان،تیم‌های پژوهشی و صاحبان سرمایه برای ارایه دستاوردها و محصولات فناورانه درحوزه های شناختی به جامعه است.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: میان ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به ناتو اختلافاتی وجود دارد؛ در نشست «ویلنیوس» بسته حمایتی چندساله ناتو از کی‌یف تصویب خواهد شد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
رئیس دستگاه قضا گفت: تعاملات میان پژوهشگاه قوه قضائیه و دانشکده‌های حقوقی سراسر کشور مطلوب است اما باید این تعاملات ارتقا پیدا کند.
اینتر ظرف فقط 7 روز موفق شد پنج پیروزی بزرگ برابر تمامی تیم های مطرح ایتالیا به دست بیاورد.
دربی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ امشب بین میلان و اینتر برگزار می‌شود. اما چهره‌های سرشناس فوتبال ایتالیا درباره این دربی اروپایی چه می‌گویند؟
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از چهار مربی هلندی به عنوان الگوهای او در مربی‌گری یاد کرد که نام بزرگانی مثل یوهان کرویف و لوئیس فن‌خال در میان آنها بود.
یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات از جنگ بزرگان اروپا برای جذب طارمی خبر داد.
رامهرمز- دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پی درگیری میان دو خانواده در شهر رودزرد رامهرمز، تاکنون ۱۲ نفر بازداشت شدند.
پالایش یکم از جمله دو صندوقی بود که دولت به مردم سال گذشته فروخت. صندوقی که در آن سهام نمادهای پالایشی قرار داشت و هیچگاه نتوانست سهامداران خود را راضی کند. پالایش یکم قرار است مجمع برگزار کند. تاریخ برگزاری مجمع پالایش یکم چه زمانی است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ