سون هیونگ مین به عنوان کاپیتان جدید تاتنهام معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال ۱۳۴۰ دو سیخ کباب، نان و گوجه و ریحان ۲ ریال بود و تا مدت‌ها که قیمت گوشت ثابت بود، قیمت کباب هم تغییری نمی‌کرد. اما از چند سال گذشته کباب از سیخی ۳۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان، هزار و ۲۰۰ تومان، ۲ هزار تومان و ۳ هزار تومان افزایش یافته است.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
جیمز مدیسون، بازیکن تازه وارد تاتنهام، در فصل جدید شماره هری کین را می‌پوشد.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
بعد از لغو یکی از بازی‌های دوستانه تاتنهام در تایلند، ژوزه مورینیو و رم ضربه دیگری به تور تابستانی هری کین و بازیکنان تاتنهام وارد کردند.
باشگاه چلسی برای جذب پدیده ژاپنی با باشگاه‌های مطرح وارد رقابت شده است.
لیورپول تایید کرد که داروین نونیز در فصل پیش رو شماره 9 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که سال‌ها در اختیار روبرتو فیرمینو بود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه در خرید هری کین شخصا اقدام کرده است.
هری کین با بایرن مونیخ مذاکره کرده است و گفتگو بین دو طرف وارد مراحل پیشرفته شده است.
باشگاه چلسی برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام، وارد رقابت شد.
با جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول فصل آینده پیراهن شماره 9 این تیم در اختیار داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، قرار خواهد گرفت.
جود بلینگهام بازیکنی خواهد بود که پس از هازارد شماره 7 رئال مادید را بر تن خواهد کرد.
پرسپولیس در حالی برای ششمین بار در دهه اخیر به مقام قهرمانی رسید که تعدادی از بازیکنان تیم حس و حال جدیدی را تجربه می‌کردند و برخی بارها در چنین جشن‌هایی حضور داشتند.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
عبدالله دوکوره، هافبک اورتون، بعد از ضربه ای که به صورت هری کین وارد کرد از زمین مسابقه اخراج شد.
فاصله ورود مویزه کین به زمین مسابقه تا دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش، نزدیک به 40 ثانیه زمان برد.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
فردی به نام بابک میرزای قاجار ادعا می‌کند از نوادگان قاجار بوده و وارث تاج و تخت پادشاهی ایران است و قصد احیای این سلسله را دارد! البته که این حرف‌ها بیشتر مایه تمسخر مردم قرار گرفته.
ماتیوش ویدووشک، دروازه‌بان 22ساله اهل اسلوونی با درخشش در لیگ فوتبال این کشور نام خود را به عنوان یان اوبلاک بعدی مطرح کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس از دو پیشنهاد خارجی برای اردوی نیم فصل این تیم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ