فردی به نام بابک میرزای قاجار ادعا می‌کند از نوادگان قاجار بوده و وارث تاج و تخت پادشاهی ایران است و قصد احیای این سلسله را دارد! البته که این حرف‌ها بیشتر مایه تمسخر مردم قرار گرفته.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود جذب ابراهیم بایش گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است.
با وجود جذب ابراهیم بایش گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند لحظاتی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
هافبک جدید نساجی مازندران پس از یک هفته در تمرینات این تیم حضور یافت.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
در آستانه لیگ ملت‌ها یک شوک بزرگ به تیم ملی والیبال وارد شده است.
تیم کوبا با چهره ای جدید وارد لیگ ملتها خواهد شد.
سویه جدید با نام ایکس بی بی.۱.۱۶ که آرکتروس هم نامیده می‌شود از زیرشاخه‌های کووید ۱۹ است که در هند شیوع یافته است و به گونه غالب در این کشور تبدیل شده است و حالا به سی کشور دیگر از جمله آمریکا، ژاپن و کشور‌های اروپایی هم وارد شده است.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
داروین نونیز با دو گلی که وارد دروازه منچستر یونایتد کرد، یکی از فرشته‌های کلوپ برای خلق این شب رویایی بود.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
یک محموله جدید از کمک های پاکستان برای زلزله زدگان سوری امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.
ثروتمندترین زن میلیاردر جدید امسال نیز یک وارث است؛ رناتا کلنرووا اهل چک و چهار فرزندش پس از مرگ همسرش، پتر کلنر، در یک سقوط هلیکوپتر در مارس ۲۰۲۱، حدود ۱۶.۶ میلیارد دلار به ارث بردند.
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ