مهدی طارمی به عنوان ضعیفترین بازیکن دیدار تیم‌های پورتو و ریوآوه انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
روزنامه‌های غیرانگلیسی زبان از خجالت ارلینگ هالند درآمدند و برای بازی مقابل رئال مادرید به او امتیاز سه از 10 دادند.
دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
با اینکه سیستم‌های هوش مصنوعی فعلی، خصوصا در انجام وظایف تشخیص الگوی داده‌های بزرگ بسیار توانمند هستند و بهتر از انسان‌ها عمل می‌کنند، اما هوشمندی آن‌ها همانند ما نیست. ساختار سیستم‌های هوش مصنوعی شبیه به مغز ما نیستند و روش یادگیری آن‌ها نیز متفاوت است.
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: تا دیروز سران سه قوه بود، اما به یک‌باره شعبه‌ای به نام هیئت هفت نفره از آن تولید می‌شود؛ این دیگر از سران قوا فراتر رفته است. مصونیت نظارتی و قضایی داشتن اختیار بسیار بالایی است که حتی در قانون اساسی این اختیار را برای رهبری نگذاشته اند، اما برای هیئت هفت نفره این اختیارا را می‌گذاریم.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
عکسی دو نفره از نیمار و مادرش که بسیار جوان است سوژه فضای مجازی شد.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
عملکرد داور السالوادوری در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی میان انگلیس و سنگال عملکرد بسیار خوب ارزیابی شده است.
محمدرضا گرایی در دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ