سی‌ان‌ان به نقل از یک دیپلمات منطقه‌ای اعلام کرد: ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال ایران خواستار حضور ۱۰‌ بازیکن پرسپولیس در سفارت بلغارستان برای دریافت روادید شد.
رئیس بعثه حج کشور سریلانکا در راس هیاتی با سرپرست حجاج ایرانی در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه دیدار و تبادل نظر کرد.
فدراسیون واردات ایران طی نامه‌ای به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی خواستار رفع مشکلات ثبت سفارش چای شده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور امنیت ملی هند با ارائه ارزیابی از سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین، به رغم ظرفیت‌های موجود در دو طرف، خواستار ارتقای مناسبات در این حوزه‌ها شد.
وزیر خارجه اردن همچنین تأکید کرد که باید برای بررسی مسائل مختلف از جمله وضعیت مرزهای اردن و سوریه و چالشهایی که قاچاق مواد مخدر به اردن ایجاد کرده است، گفت‌وگوی عملی، شفاف و صریحی صورت گیرد.
بر اساس کیفرخواست صادر شده الیویر وند کاستیل متهم به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و پولشویی به همین میزان بوده است.
معاون سخنگوی سازمان ملل خواستار تداوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر شد.
فدراسیون ایران خواستار استعفای کلینزمن از فیفا شد
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
سفیر کشورمان در گرجستان در ملاقات با ایراکلی قریباشویلی نخست وزیر این کشور خواستار گسترش مراودات میان دو کشور شد.
وزارت خارجه آلمان ضمن این ادعا که شهروندانش در ایران با خطر بازداشت خودسرانه روبرو هستند، از آن‌ها خواست از این کشور خارج شوند.
چندی است که برخی اخبار تایید نشده‌ای از ارسال پهپادهای ایران به روسیه منتشر شده که بارها از سوی مقامات ایرانی رد شده است.
ایلان ماسک پیشنهاد کرد توافق ۴۴ میلیارد دلاری اولیه برای خرید توییتر را ادامه دهد و خواستار پایان شکایت این شرکت برای دریافت خسارت از او شد.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در گفتگو با شبکه خبری المیادین بر دریافت تضمین پیش از امضای هرگونه توافقی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ایران به دلیل موقعیت سیاسی خود می تواند وساطت و میانجیگری جنگ اوکراین را انجام دهد، چون اگر روسیه جنگ را به قلب اروپا بکشاند قطعا همه معادلات اروپایی به هم می خورد و آمریکایی ها هم بیشترین آسیب را از این جنگ خواهند دید.
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییت‌هایی خواستار آزادی زندانیان دوتابیعتی در ایران شدند.
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.
وزیر خارجه طالبان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: برای یکپارچگی اقتصادی در سطح منطقه و افزایش تجارت با تهران باید ترانزیت و حمل و نقل گسترش یافته و هزینه‌ها کاهش یابد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قویتر از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قوی از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ