در جدیدترین بروزرسانی جدول آسیا، تیم پرسپولیس رتبه سومی خود را حفظ کرده و استقلال نیز در بین 10 تیم برتر قاره حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مدعی قهرمانی اظهار داشت: ثبات پرسپولیس با اشتباهات سپاهان و استقلال باعث صدرنشینی این تیم شد.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با پیکان مقابل شهدای زرکان کرج به میدان رفت.
پرسپولیس حداقل برای ۲۴ساعت از دو رقیب بالانشین و مدعی خود پیشی گرفت تا بیشترین فشار روانی را به اردوی استقلال و سپاهان وارد سازد. کورسوی اميدی هم نفت مسجدسلیمان ایجاد شده است
بر اساس نظرسنجی مارکا، پرسپولیس به عنوان محبوبترین تیم جهان معرفی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با درخشش‌های متوالی خود تأثیر بسزایی در صدرنشینی این تیم تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر داشته است.
در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال, تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با قضاوت امیرسامان سلطانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر میهمان همراه شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم که تکلیف صدرنشین را مشخص می‌کرد، با درخشش دو جوان خود گل‌گهر را شکست داد و صدر جدول را از رقیب سنتی‌اش پس گرفت.
دیدار تیمهای پرسپولیس و پیکان، از دقایقی قبل در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
عملکرد یحیی گل‌محمدی در فصل نقل‌وانتقالات را می‌شود موفق ارزیابی کرد.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
در شرایطی که در بازی‌های گذشته تنها لوکادیا بازی را برای قرمزها در می‌آورد، این بار شیخ دیابانه پیام‌آور شادی برای سرخپوشان بود تا خارجی‌های خط حمله پرسپولیس ارزش پول خرج شده را داشته باشند
پرسپولیس در شبی که شیخ دیاباته نخستین گلش با پیراهن سرخ را ثبت کرد مقابل مس کرمان پیروز شد و صدرنشین لیگ باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که تا دقایق پایانی گره خورده بود توانست توسط مهاجم بلندقامت خود به گل برسد و با کسب سه امتیاز دیدار با مس به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
در صورتی که پرسپولیس امروز برنده از زمین خارج شود با صدرنشینی به تعطیلات خواهد رفت.
علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
تراکتور با زوج کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌رود.
سرمربی پرسپولیس بابت شرایط شکل گرفته و حمایت‌ها از هواداران، مدیریت و پیشکسوت تشکر کرد.
پرسپولیس به احتمال قریب به یقین با همان ترکیب برنده بازی با صنعت نفت در مسابقه مقابل هوادار حاضر خواهد شد .
این بازی با ثبت چهارمین کلین‌شیت پرسپولیس هم همراه شد تا سرخ‌ها همچنان تنها تیم لیگ برتر باقی بمانند که دروازه‌شان هرگز باز نشده است
پرسپولیس با کسب سه امتیاز از شکست صنعت نفت آبادان پس از مدتی طولانی به صدر جدول برگشت.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ